شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز میوه خشک هلو 200 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص دارویی میوه خشک هلوپخش انواع میوه خشک هلو بسته بندی

میوه خشک هلو در بسته بندی های کاملا بهداشتی و با قیمتی فوق العاده استثنایی به فروش می رسد. هم امکان خرید حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی این محصول برای راحتی کار شما مشتریان عزیز فراهم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود به سایت ما مراجعه فرمایید.

قیمت روز میوه خشک هلو 200 گرمی

خواص دارویی میوه خشک هلو

خواص دارویی میوه خشک هلو میوه ی خشک که امروزه با نام چیپس میوه معروف می باشد بسیار پرطرفدار می باشد. میوه خشک نیز به اندازه ی میوه ی تازه دارای ویتامین و مواد معدنی بوده و بسیار پر خاصیت می باشد که به خصوص یکی از تنقلات مورد علاقه ی کودکان و نوجوانان محسوب می گردد.

هلو خشک شده دارای طعم و مزه ی شیرین و ملسی است و علاوه بر طعم عالی سرشار از مواد مغذی ضروری مانند فیبر غذایی، ویتامین های A  B  C و K و مواد معدنی مانند آهن، مس، منیزیم، منگنز و فسفر می باشد. با تمام این ها فراموش نکنید که میوه ی خشک شده ی هلو دارای سطح قند بالایی است و در صورت مصرف بیش از حد به خصوص در افراد دیابتیک، می تواند مشکلاتی ایجاد کنند.

خواص شگفت انگیز هلو خشک شده:

هلو خشک حاوی مقادیر زیاد پتاسیم و سدیم کمی می باشد و مقادیر بالای پتاسیم و مقادیر کم سدیم به جلوگیری از فشار خون و جلوگیری از خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی کمک می کند.

یک وعده هلو خشک در روز، مقادیر آهن مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. آهن برای ساخت هموگلوبین نیاز می باشد که وظیفه حمل و ذخیره اکسیژن و همچنین انتقال الکترون ها را بر عهده دارد. هلو خشک شده همچنین مقداری مس دارد که مس در بدن مسئول جذب و استفاده از آهن می باشد. مس و آهن در رژیم غذایی برای تولید بهینه ی گلبول های قرمز نیاز می باشند.

همچنین هلو خشک حاوی مقادیر زیادی فسفر می باشد. فسفر یکی از عناصر مورد نیاز بدن می باشد که در تولید فسفولیپیدها که اجزای اصلی سازنده تمام غشاهای سلولی هستند، نقش دارد. فسفر همچنین نقش عمده ای در ساخت DNA و RNA دارد و همچنین سلول های زنده از فسفات برای انتقال انرژی سلولی استفاده می کنند.

پخش انواع میوه خشک هلو بسته بندی

پخش انواع میوه خشک هلو بسته بندی پخش هلو خشک بسته بندی با کیفیتی فوق العاده به تمام نقاط کشور انجام می شود. این محصول هم به صورت عمده و هم خرده با قیمتی ارزان و مناسب به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت میوه خشک هلو می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کمک با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید