شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سیب زرد خشک بدون پوست در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب زرد خشک بدون پوست چه ویژگی دارد؟پخش انواع سیب زرد خشک بدون پوست

انواع سیب خشک از جمله سیب زرد خشک بدون پوست را می توان در زمره میوه خشک های موجود در بازار ایران به شمار آورد که  طرفداران خاص خود را در این بازار دارد. بازار خوب این محصولات ما را ترغیب نمود که به تولید سیب خشک زرد بدون پوست و عرضه آن به صورت فله بپردازیم. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت سیب زرد خشک بدون پوست در بازار و خرید آن با واحد فروش ما تماس برقرار نمایید.

قیمت سیب زرد خشک بدون پوست در بازار

سیب زرد خشک بدون پوست چه ویژگی دارد؟

سیب زرد خشک بدون پوست چه ویژگی دارد؟ شاید اغراق نباشد که بگوییم میوه های خشک که عبارتند از نوع خشک شده میوه های معمولی تمام یا لااقل بخش اعظم خواص و ویژگی های میوه های تازه را دارند. سیب زرد خشک بی پوست نیست از این قاعده مستثنی نمی باشد. برای همین در این نوشتار قصد داریم به معرفی ویژگی های سیب زرد بدون پوست خشک شده بپردازیم.

کاروتن، ریبو فلاوین، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، کرومیوم، فیبر رژیمی، آب، زینک، فسفر، آهن، تیامین،پتاسیم، نیاسین و اسید تارتاریک بخشی از مواد مغذی هستند که برای سیب زرد ذکر کرده اند و از آنجایی که در فرایند خشک کردن سیب تا حد زیادی این مواد معدنی موجود در آن ممکن است حفظ شوند، شاید اغراق نباشد که سیب خشک زرد فاقد پوست را سرشار از مواد ذکر شده بدانیم. این ویژگی سبب می شود که بتوان سیب زرد خشک را به عنوان یک منبع غذایی عالی و جایگزینی برای تنقلات مضری نظیر پفک معرفی نمود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای سیب خشک پوست کنده زرد می توان ذکر نمود این است که گفته می شود این محصول دارای ویتامین های بی پنج و بی شش می باشد. وجود این ویتامین ها سبب می شود که مصرف این محصول در بهبود فرایند سوخت و ساز بدن، بهتر عمل کردن مغز و همچنین تامین نیروی مورد نیاز بدن بتواند نقش مفیدی بازی نماید.

داشتن ویتامین های سی و آ از دیگر ویژگی های ذکر شده برای سیب خشک می باشد. وجود این ویتامین ها در سیب خشک زرد بدون پوست باعث می شود که مصرف این میوه خشک بتواند در تقویت بینایی و سیستم ایمنی بدن تاثیر داشته باشد.

پخش انواع سیب زرد خشک بدون پوست

پخش انواع سیب زرد خشک بدون پوست با نگاهی به بازار عرضه و فروش سیب زرد خشکی که پوست آن کنده شده است می توان گفت بازار این نوع میوه خشک بازاری پر رونق و رقابتی می باشد. البته باید توجه کنید همه شرکت های پخش انواع سیب زرد خشک بدون پوست الزاما محصول با کیفیتی را برای فروش به شما عرضه نمی کنند.

بنابراین چنانچه قصد دارید این محصول را تهیه کنید توصیه می شود به سراغ شرکت های پخش مجوز دار و قانونی این محصول که طبق قانون ملزم به رعایت استاندارد های لازم در محصول تولیدی خود هستند، بروید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید