شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سیر خشک همدان + پخش تولیدی عمده کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیر خشک همدانتولید سیر خشکخرید پودر سیر همدان

سیر خشک همدان محصولی با خاصیت و کاربردی در تولید مواد غذایی می باشد و کیفیت آن در طعمش تاثیر قابل توجهی دارد.

سیر خشک همدان

انتخاب سیر خشک همدان با بالاترین کیفیت می تواند تاثیر درمانی شگفت انگیزی داشته باشد که در ادامه متوجه خواص این محصول خواهید شد.

استفاده از مواد طبیعی به جای دارو ها خیلی زیاد شده است و سیر خشک از جمله این مواد می باشد و در ادامه قیمت سیر خشک همدان و خواص در مانی شگفت انگیز آن برایتان بیان شده است.

پودر سیر از خشک کردن سیر های خرد شده و آسیاب کردن آن به دست می آید و یک ماده بسیار مفید برای نگهداری در آشپزخانه و آشپزی برای طعم دادن به دستور العمل های متفاوت، از غذا های ماهی گرفته تا غذا های گوشتی، یک چاشنی عالی برای مزه و از بین بردن بوی بد آنان می باشد.

سیر پودر شده به راحتی در همه جا پیدا می شود، اما تهیه آن در خانه ساده تر به نظر می رسد، برای تهیه آن در خانه، کافی می باشد پوست آن را جدا سازی کنید و به صورت پرک های نازک برش دهید، در سینی فر با کاغذ روغنی قرار دهید، سپس در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد به مدت دو ساعت درون فر بپزید تا پوسته ها طلایی رنگ شوند و پس از خنک شدن، فقط با کمک غذاساز یا آسیاب این مواد را پودر کنید.

پودر سیر خانگی را باید در ظروف شیشه ای در جای خشک و خنک و دور از منابع حرارتی بالا نگهداری نمایید و از زمان تهیه آن به مدت یک سال ماندگاری خواهد داشت که این ماده در یخچال و فریز هم قابل نگهداری است.

سیر پودر شده همان خواص مفید سیر تازه را دارد که سرشار از آلیسین است، یک ترکیب سولفور آلی مسئول بوی تند سیر می باشد که با این حال به کاهش آترواسکلروز و تشکیل رسوبات چربی بدن کمک زیادی می کند، لیپوپروتئین ها را عادی می سازد و به پایین آمدن فشار کمک خیلی زیادی می کند، ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی نیز برای بدن می باشد.

تولید سیر خشک

مبدا تولید سیر از آسیای مرکزی (ایران و افغانستان) می باشد، اما از زمان های قدیم در سراسر جهان از چین گرفته تا هند و مصر کشت شده و به خوبی شناخته می شود و در بین سایر کشور ها رواج پیدا کرده است.

سیر در برابر سرما کاملاً مقاوم می باشد (تا ۱۵- درجه سانتیگراد)، بر این اساس می توان آن را در فصل پاییز (دوره کشت ۲۴۰-۲۷۰ روزه) یا در بهار، (سیکل ۱۴۰-۱۶۰ روزه) کشت آن را انجام داد.

سیر در عمق ۲-۴ سانتی متر کاشته می شود و بوته کاملا متراکم و به هم چسبیده است: ۱۰-۱۵ سانتی متر روی ردیف و ۲۰-۳۰ سانتی متر بین ردیف ها و یا بیشتر در صورتی که کشت مخلوط انجام گرفته باشد.

خرید پودر سیر همدان

پودر سیر همدان با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد ولی همه به دنبال بهترین کیفیت آن بخاطر خوش طعم کردن غذا هستند.

از این رو مجموعه ی ما این محصول را با بهترین کیفیت و بسته بندی های فله ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شما نیز می توانید از طریق شماره ی درج شده در سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای خریدی موفق راهنمایی نمایند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

15

15 پاسخ به “قیمت سیر خشک همدان + پخش تولیدی عمده کارخانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید