شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده میوه خشک آناناس

آنچه در این مقاله می خوانید...

درمان گلو درد با مصرف میوه خشک آناناسصادرات انواع میوه خشک آناناس

میوه خشک آناناس یکی دیگر از میوه هایی است که آن را به صورت های مختلف خشک میکنند توسط شرکت های تولیدی و کارخانه به روش های گوناگونی خشک می شوند و قیمت عمده این میوه خشک ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت عمده میوه خشک آناناس

درمان گلو درد با مصرف میوه خشک آناناس

درمان گلو درد با مصرف میوه خشک آناناس  آناناس خشک شده منبع غنی از ویتامین A وC و همچنین دارای فیبر و پتاسیم و کلسیم و همچنین انواع آنتی اکسیدان دارد و مواد معدنی نیز در خود دارد که سرشار از خواص و فواید زیادی برای سلامتی می باشد.

استفاده از شربت با مخلوطی از آب آناناس و نمک و فلفل سیاه و عسل در سال ۲۰۱۰ محققان هندی بر روی تعدادی از بیماران آزمایش کردند و متوجه شدند که این نوشیدنی نسبت به سایر شربت سرفه در تسکین سرفه و از بین بردن ناراحتی های گلو موثر است و آناناس سرشار از آنزیم بروملین و منیزیم و پتاسیم است که با تقویت سیستم دفاعی بدن با عفونت ها مقابله می کند.

آناناس خشک شده غنی شده از تمام موادی است که برای از بین بردن سینوزیت بسیار موثر هستند و طبق بررسی های صورت گرفته توسط متخصصان افرادی که شش روز بروملین دریافت کرده اند هشتاد و سه درصد بهتر توانستند با مشکلات التهاب های مجاری رهایی یابند.

این آناناس که سرشار از بروملین است شما را در برابر سلول های سرطانی مقاوم می سازد و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده به این نتیجه رسیده اند که استفاده از آناناس به شما کمک میکند تا سلول های سرطانی را شناسایی کنید و به مقابله با آن ها بپردازید و آنزیم تقویت کننده ایمنی بدن است که از بروز سرطان جلوگیری میکند.

مقدار زیادی از این ترکیب های مفید در داخل این میوه به بدنتان کمک میکند تا روز سرحال و سرزنده ای داشته باشید و این میوه و مصرف روزانه باعث از بین بردن بیماری های مختلف در بدن شما میکند.

صادرات انواع میوه خشک آناناس

صادرات انواع میوه خشک آناناس قیمت میوه خشک با توجه به بسته بندی های متفاوت و همچنین کیلو هایی که دارند کاملا متفاوت می باشند و هر کسی متناسب با نیازش خریداری میکند اما معمولا به دلیل پرخاصیت بودن این میوه و بی ضرر بودن به صورت های عمده خریداری میکنند.

صادرات آناناس خشک به کشور های دیگر نیز انجام میشود زیرا کشورهای دیگر ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا شرایط جغرافیایی نتوانند این میوه ها را بکارند به همین دلیل از کشورهایی همانند ایران خریداری میکنند که صادرات پر فروشی را نیز همراه دارد و کمک شایانی به اشتغال جوانان و درآمد جامعه میکند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید