شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چیپس میوه سیب 300 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تولید چیپس میوه خشک سیبمرکز فروش چیپس میوه سیب ایرانی

چیپس میوه سیب یکی از انواع بیشمار میوه خشک متنوعی است که این روز ها به عنوان میان وعده سالم و یا برای پذیرایی در مراسم و جشن ها و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیاری نیز دارند. اگر قصد خرید میوه خشک سیب را دارید می توانید در این سایت جست و جو کنید و از قیمت عمده چیپس میوه سیب در بسته بندی های مختلف مانند بسته بندی ۳۰۰ گرمی مطلع شوید.

قیمت عمده چیپس میوه سیب 300 گرمی

طرز تولید چیپس میوه خشک سیب

طرز تولید چیپس میوه خشک سیب

برای تهیه چیپس میوه خشک سه روش پر کاربرد خشک کردن با آفتاب، خشک کردن با فر و دستگاه میوه خشک کن وجود دارد. 

در روش اول سیب هوی ورقه شده را روی یک سینی استیل یا پلاستیکی بچینید. برای ایجاد جریان هوا و زودتر خشک شدن سیب ها، زیر سینی آخر بگذارید و آن را در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید. خشک شدن سیب ها نیاز به چند روز آفتاب مستقیم بدون رطوبت هوا دارد. برای محافظت سیب ها در برابر حشرات، روی سنی را با توری بپوشانید. هر روز سیب ها را بررسی کرده و پشت و رو کنید تا کاملا خشک شوند. رطوبت هوا در هنگام شب از خشکیدن سیب ها جلوگیری می کند. بنابر این سیب ها را شب به داخل بیاورید.

در روش دوم سیب ها را با فاصله روی سینی فر بچینید. برای نچسبیدن سیب ها به سینی می توانید زیر آن  کاغذ روغنی پهن کنید. قبل از قرار دادن سینی در فر آن را گرم کنید. سینی را درون فر قرار دهید و دما را بین ۵۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید‌‌. برای خشک شدن سیب ها حداقل به شش ساعت زمان نیاز است. هر دو ساعت یکبار سیب ها را بررسی کنید. زمانی که روی آن ها خشک شد، پشت و رو کنید تا سمت دیگر نیز خشک شود.

در روش بعد شما می توانید از دستگاه خشک کن میوه استفاده کنید. سیب ها را بر روی سینی دستگاه بچینید. دستگاه را بر روی دمای ۵۷ درجه یا تنظیمات خشک کن میوه قرار دهید. با توجه به ضخامت سیب ها یک تا دو روز برای خشک شدن آن ها زمان نیاز است. هر ۸ ساعت یک بار سیب ها را بررسی کنید و اگر خشک شده بودند از دستگاه خارج کنید تا خیلی خشک نشوند.

مرکز فروش چیپس میوه سیب ایرانی

مرکز فروش چیپس میوه سیب ایرانی

این سایت مرکز فروش چیپس میوه سیب در ایران است. شما می توانید قیمت چیپس میوه مخلوط و یا قیمت میوه های خشک شده را به طور مجزا در سایت مشاهده کنید. امکان ثبت سفارش شما از انواع میوه هلی خشک به صورت مخلوط و جدا به صورت آنلاین وجود دارد. مسئولین فروش سایت نیز آماده ثبت سفارش های شما هستند. سفارش شما از بهترین انواع میوه خشک ایرانی تهیه و به دست شما خواهد رسید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید