شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت میوه خشک سیب با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مواد مغذی موجود در میوه خشکبازار صادراتی میوه خشک سیب با پوست

امروزه میوه خشک طرفداران فراوانی دارد و مورد توجه همگان است یکی از این میوه های خشک خوشمزه سیب است که با خشک کردن آن می توان در انواع پخت کیک و دمنوش ها استفاده کرد زیرا خواص های فراوانی دارد. میوه خشک سیب با پوست پر از مواد مقوی است و برای همه سن مصرف آن مفید است. سیب خشک جزو بهترین میوه خشک ها است.

قیمت میوه خشک سیب با پوست

معرفی مواد مغذی موجود در میوه خشک

معرفی مواد مغذی موجود در میوه خشک سیب خشک شده مواد مغذی فراوانی است و همین طور برای انواع بیماری ها نیز خاصیت دارد، برای رفع یبوست عالی است زیرا باعث می شود روده ها تحریک شود و همین طور کودکانی که یبوست دارند با استفاده از این میوه یبوست خود را برطرف کنند. برای هضم غذا فوق العاده است با وجود فیبر در سیب باعث هضم غذا می شود و معده را اذیت نمی کند.

سیب خشک برای لاغری مفید است می توان قبل از خوردن وعده غذایی از سیب استفاده کرده و باعث می شود از پر خوری بیش از حد جلوگیری شود و وزن و بدن سالمی داشته باشید. کسانی که فشار خون دارند با خوردن مقداری از سیب خشک شده فشار خون خود را پایین بیاورند و حتی اگر نمی توانند بخورند سیب خشک را بو کنند. 

سیب خشک دارای زیادی فراوانی فسفر است و برای تقویت حافظه مفید است و با خوردن این محصول باعث تقویت اعصاب و حافظه می شود. سیب خشک دارای بیشترین مواد مغذی آهن، فسفر، پتاسیم است و همه این ها باعث تقویت می شود و از بیماری جلوگیری می کند، و باعث سلامتی بدن می شود تا بدنی سالم داشته باشید.

بازار صادراتی میوه خشک سیب با پوست

بازار صادراتی میوه خشک سیب با پوست امروزه سیب ها در شهر های ارومیه، زنجان با بهترین کیفیت تولید می شوند و پس از خشک کردن آن یا به صورت بسته ای یا فله ای به دیگر کشور ها صادر می کنند و جزو برترین صادر کننده ها هستند. سیب یکی از میوه خشک صادراتی است زیرا این محصول طرفداران جهانی دارد و جزو پر مصرف ترین میوه خشک ها است.

این محصول در انواع خشکبارها به هر صورتی که بخواهید می توانید خریداری کنید و یا حتی به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. چرا که می توان علاوه بر خوردن آن در چایی و دمنوش ها استفاده کرد و باعث طعم متفاوت چایی و.. می شود که بسیار خوشمزه است. و یا حتی برای پخت کیک نیز از سیب خشک استفاده می شود و هم باعث زیبایی کیک و هم خوشمزگی آن می شود. 

بازار میوه خشک امروزه در همه شهر ها قابل خریداری است و به راحتی می توان خریداری کرد و حتی برای مهمانی نیز استفاده از میوه خشک شده عالی است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید