شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت میوه خشک هلو در سال 99

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاهش وزن با خوردن میوه خشکتولید میوه خشک هلو بسته بندی شده

قیمت میوه خشک هلو در سال 99 با توجه به تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما به طور کلی بسته به نوع برند، کیفیت، نوع خرید، محل خرید، سود تولید کنندگان، سود دلالان، هزینه های تولید و شرایط عرضه و تقاضا متغیر می باشد. میوه خشک شده همان میوه ای می باشد که بر اثر خشک شدن آب آن از بین رفته است ولی تمام خاصیت های میوه تازه در آن وجود دارد.

قیمت میوه خشک هلو در سال 99

کاهش وزن با خوردن میوه خشک

کاهش وزن با خوردن میوه خشک کاهش وزن با خوردن میوه خشک به راحتی امکان پذیر می باشند چون می تواند مواد سمی داخل روده ها و دستگاه گوارش را از بین ببرد، علاوه بر این دارای کالری هم می باشد. میوه های خشک شده انواع مختلفی دارند و هر کدام خاصیت های مربوط به خود را دارند و همین باعث شده بازار پر رونقی داشته باشند به همین دلیل ما در زیر به برخی از آن ها اشاره ایی کوتاه و گذرا می کنیم:

  • هلو خشک: این نمونه منبع ویتامین آ و آنتی اکسیدان می باشد و می تواند به بهینه سازی دستگاه گوارش کمک کند، علاوه بر این منبع ویتامین سی می باشد و برای تقویت دستگاه ایمنی بدن فوق العاده است.
  • سیب خشک : منبع مس، منیزیوم، سلنیوم، پتاسیم، آهن، B3، B5 و ویتامین سی می باشد و کالری کمی که دارد بهترین گزینه برای کاهش وزن می باشد. برای هضم غذا و تقویت دستگاه گوارش بی نظیر می باشد، به دلیل داشتن اسید اسکوربیک می تواند به تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک کند، برای کاهش فشار خون بی نظیر می باشد.
  • گلابی خشک : منبع پتاسیم می باشد و می تواند به کاهش فشار خون کمک شایانی کند، برای بهبود جریان گردش خون و استحکام استخوان ها بی نظیر می باشد و دارای مس، آهن، ویتامین کا و ویتامین سی است.
  • زرد آلوی خشک : به دلیل داشتن فیبر فراوان برای تقویت دستگاه گوارش فوق العاده است، علاوه بر این کالری کمی دارد و می تواند به کاهش وزن کمک کند، به دلیل داشتن ویتامین آ برای تقویت بینایی بی نظیر است.
  • انجیر خشک شده : برای کاهش کلسترول و کاهش قند خون فوق العاده است، خاصیت ملین کنندگی دارد، فشار خون بالا را کاهش می دهد، برای تقویت استخوان مفید است و می تواند به درمان بی خوابی کمک کند.

تولید میوه خشک هلو بسته بندی شده

تولید میوه خشک هلو بسته بندی شده تولید میوه خشک هلو بسته بندی شده با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود و همین توانسته هر خریداری را مجذوب کند تا بتواند با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کند، علاوه بر این وجود میوه خشک بسته بندی موجب شده تا مشتری مطابق بودجه و نیاز خود بتواند آن را تهیه کند.

در هنگام خرید توجه کنید که میوه های خشک شده باید طعم همان میوه تازه را بدهند و بوی نامطبوعی ندهند و کپک زدگی نداشته باشند و همیشه سعی کنید آن ها را به صورت بسته بندی تهیه کنید تا گرد و خاک و… روی آن ها نفوذ نکرده باشد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید