شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نهایی میوه خشک سیب فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

کالری میوه خشک سیبمیوه خشک سیب از کجا بخریم؟

میوه خشک سیب را از انواع سیب زرد و قرمز تهیه می کنند که برای تهیه آن میوه سیب را به شکل برگه برگه برش می دهند و در برابر نور خورشید خشک می کنند. میوه ‌خشک سیب فله بر اساس نوع و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی می باشند ولی در کل قیمت نهایی این محصول مناسب تر از میوه خشک های دیگر می باشد.

قیمت نهایی میوه خشک سیب فله

کالری میوه خشک سیب

کالری میوه خشک سیب گفته می شود که کالری میوه خشک سیب در مقایسه با میوه تازه آن بیشتر می باشد و سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین و منیزیم و کلسیم و … است همچنین انواعی از ویتامین ها هم در این میوه خشک وجود دارد که برای بدن مفید هستند. به سبب وجود کالری مناسب در این میوه خشک بسیاری از افراد ترجیح می دهند از آن به عنوان یک میان وعده مفید به جای مواد قندی مضر استفاده کنند تا از مزایای خوب آن بهره مند شوند.

قند موجود در این نوع از میوه خشک از نوع گلوکز و ساکارز می باشد که میزان آن هم خیلی مناسب است لذا افراد دیابتی هم می توانند به میزان لازم از آن استفاده کنند زیرا موجب افزایش قند خون نمی شوند، فیبری که در سیب خشک وجود دارد از مشکلات گوارشی مثل یبوست جلوگیری می کند و حرکت مواد درون روده را سریع میکند. موجب ایجاد اشتهای کاذب می شود که همین عامل باعث کاهش وزن و لاغری طبیعی می شود.

میوه خشک فله سیب هم به صورت خانگی و هم به طور صنعتی تهیه می شود که در مراکز فروش میوه خشک مشاهده می شوند. کیفیت این میوه خشک بر اساس کیفیت سیب تازه و مراحل خشک کردن آن تعیین می شود به همین دلیل دارای درجه بندی می باشند. تنها مواد افزودنی به سیب خشک توسط بعضی از افراد مقداری شکر می باشد و دیگر از افزودنی های شیمیایی استفاده نمی کنند.

میوه خشک سیب از کجا بخریم؟

میوه خشک سیب از کجا بخریم؟ مراکز خرید میوه خشک سیب در سطح بازار به فراوانی مشاهده می شوند که انواع سیب خشک به صورت فله در ظرف های بزرگ در این مراکز به چشم می خورد. برای خرید سیب خشک شده می توان به این مراکز خرید مراجعه کرده و با دیدن انواع آنها با کیفیت ترین نوع را انتخاب کرد. قیمت میوه خشک سیب از سوی مراکز مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد. میوه خشک تهیه شده به روش خانگی بهترین گزینه برای خرید می باشد چرا که آنها را به بهترین نحو ممکن از میوه های سالم و رسیده تهیه می کنند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید