شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پرتقال خشک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی پرتقال خشکخواص پرتقال خشکخرید پرتقال خشک

پرتقال خشک یکی از انواع میوه های خشک شده می باشد که به دلیل خواص بی نظیرش در میان مردم و مخصوصا کودکان بسیار محبوب شده است.

معرفی پرتقال خشک

پرتقال خشک شکل خشک شده پرتقال تازه ای می باشد، که این محصول شامل حدود ۸۸ درصد آب می باشد و به همین دلیل در اثر خشک شدن تقریباً از هر ۷-۱۰ کیلوگرم پرتقال ۱ کیلوگرم این میوه باقی می ماند.

در فرآیند خشک شدن، آب درون محصول تبخیر می شود و دانه محصول بر جای می ماند و به همین دلیل ارزش غذایی، عطر، پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین و پرتقال خشک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

از محصول خوشمزه در دسر، پودینگ و شکلات استفاده می شود ومی توان آن را به عنوان میان وعده مصرف کرد، می توان از آن به عنوان میان وعده برای افرادی که رژیم دارند استفاده کرد.

پرتقال خشک سرشار از مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان ها و ویتامین می باشد و تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم این محصول می تواند فواید سلامتی را از طریق مختلف به همراه داشته باشد.

خواص پرتقال خشک

پرتقال خشک مانند بیشتر میوه های خشک، عمدتاً حاوی کربوهیدرات، پروتئین و چربی بسیار کمی است و کالری نسبتاً کمی دارد و منبع خوبی از فیبر می باشد و ۱۰ درصد نیاز روزانه را تامین می کند.

فیبر موجود در این محصول برای سلامت بدن ضروری می باشد و با ترویج منظم و تغذیه باکتری های داخل روده به سالم ماندن سیستم گوارشی بدن کمک می کند.

علاوه بر این، رژیم های غذایی غنی از فیبر با فواید متعددی از جمله کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان روده بزرگ و چاقی همراه است و پرتقال خشک همچنین سرشار از مواد مغذی خاص، به ویژه ویتامین C و فولات است.

این محصول ۱۳۰ گرمی ۹۰ درصد از نیاز بدن شما به ویتامین C را تامین خواهد کرد و این ماده مغذی محلول در مایع برای سلامتی شما مفید می باشد.

بدن شما از آن برای عملکرد سیستم ایمنی، سنتز کلاژن، جذب آهن و موارد دیگر استفاده می کند و علاوه بر ویتامین C و فولات، پرتقال خشک مقادیر کمتری از سایر مواد مغذی از جمله کلسیم، پتاسیم و ویتامین B1 را فراهم می کند.

علاوه بر این محصول شامل بسیاری فیبر می باشد و رژیم های غذایی غنی از فیبر با فواید متعددی از جمله کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان روده بزرگ و چاقی همراه است.

خرید پرتقال خشک

پرتقال خشک در کیفیت های متفاوتی وجود دارد و شما باید بهترین کیفیت این محصول را برای خرید و فروش و یا صادرات انتخاب نمایید.

همچنین درصورتی که بخواهید در حجم بالا این محصول را خریداری نمایید یا همان خرید عمده، تخفیف بیش تر شامل خرید شما خواهد شد و همچنین سود بیش تر از معاملات خود خواهید برد.

همیشه در خرید پرتقال خشک دقت نمایید که محصول مورد نظر بسته بندی زیبا و دادای کیفیت خوبی  باشد و در این صورت می توانید این محصول را از سایت فروش اینترنتی ما سفارش دهید و در صورت خرید به صورت عمده می توانید با قیمیت پایین تر این محصول را تحویل بگیرید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید