شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کیوی خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کیوی خشکمشخصات کیوی خشکخرید کیوی خشکقیمت کیوی خشک + خرید و فروش

کیوی خشک انواعی از میوه های خشک شده می باشد که به دلیل خواص و طعم لذیذ آن در بین مردم، مخصوصا کودکان محبوب شده است.

معرفی کیوی خشک

کیوی خشک گزینه ای مناسب برای افراد با مزاج گرم و خشک می باشد و این میوه ی خشک شده را می توان با سیب خشک میل کرد زیرا مزه و مزاج یکدیگر را تکمیل می کند و طعمی استثنایی می بخشد.

۱۰۰ گرم کیوی خشک حدود ۱۸۰ کالری دارد واین میوه خشک به دلیل داشتن منبع ویتامین C باعث کاهش سطح تری گلیسیرید، کاهش غلظت خون و جلوگیری از تنگ شدن عروق خونی و وقوع سکته مغزی می باشد.

این میوه خشک شامل آنتی اکسیدان های زیادی می باشد و و خواص ضد سرطانی زیادی دارد و احتمال دچار به انواع سرطان را کم می کند ومیزان پتاسیم موجود در آن میوه بیشتر از موز است و همچنین شامل مقدار بسیار بالایی منیزیم است.

مشخصات کیوی خشک

کیوی خشک ابتلا به برخی سرطان ها و بیماری های قلبی را کاهش می دهد، ویتامین C موجود در آن بیشتر از پرتقال می باشد و سرشار از مواد معدنی مانند مس، آهن و فسفر است، استرس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و تاثیر مثبتی بر روی آن دارد.

این میوه خشک بینایی را بیشتر کرده و توانایی هضم پروتئین موجود در غذا را فراهم می کند، بنابراین می توانید از این میوه خشک در غذا استفاده کنید.

این محصول از سوء هاضمه، ورم معده و گاز معده جلوگیری کنید و کیوی خشک یک میوه خشک می باشد که در بین کودکان بسیار محبوب است.

خرید کیوی خشک

میوه خشک ها انواع مختلفی دارند که در طعم ها، رنگ ها، سایز ها و غیره تقسیم بندی می شوند و همچنین کیفیت های مختلفی هم دارند چرا که کیوی خشک صادراتی از با ارزش ترین میوه های خشک ها به حساب می آید.

برای خرید این محصول پرطرفدار بهتر است از سایت های اینترنتی عمده فروشی استفاده نمایید تا در وقت خود صرفه جویی کنید و هم محصول شما با قیمت کمتری به دست شما برسد.

اگر قصد شما از خرید کیوی خشک صادر کردن به دیگر کشور ها است باید به شما بگوییم که بهتر است با کیفیت ترین محصول را تهیه نمایید تا مشتریان شما راضی باشند.

قیمت کیوی خشک + خرید و فروش

قیمت کیوی خشک هر ساله در حال تغییر و افزایش می باشد و اگر شما قصد خرید این محصول را دارید بهتر است که این کار را به تعویق نیندازید چرا که ممکن است قیمت این محصول یا هر محصول دیگر در گذر زمان افزایش یابد.

برای خرید کیوی خشک با بهترین قیمت کافی است در سایت های فروش اینترنتی ما از آمار قیمت ها مطلع شوید سپس پس از مشورت با واحد فروش می توانید درخواست خود را ثبت نمایید و محصول خود را به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت از ما خریداری کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

5

5 پاسخ به “قیمت کیوی خشک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید