شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

محل فروش میوه خشک خانگی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل خشک کردن میوه در فربازار پخش میوه خشک خانگی

مرکز فروش مستقیم انواع چیپس میوه، به عنوان بهترین محل فروش میوه خشک خانگی ارزان قیمت، انواع مختلف این محصول را ارائه می‌دهد. این مرکز فروش، تولیدات باکیفیت را به صورت فله و بسته‌بندی شده عرضه می‌نماید. متقاضیان خرید چیپس میوه می‌توانند با توجه به حجم نیاز مصرفی خود، این محصول را در حجم‌های متنوع سفارش دهند. 

محل فروش میوه خشک خانگی ارزان قیمت

مراحل خشک کردن میوه در فر

مراحل خشک کردن میوه در فر

برای تهیه میوه خشک خانگی می توان به روش های مختلفی عمل کرد. روش آفتاب خشک و سایه خشک دو روش سنتی برای تهیه انواع میوه خشک هستند. همچنین با ورود تجهیزات مدرن آشپزخانه مانند انواع دستگاه های خشک کن میوه از این روش نیز برای تهیه و تولید شده استفاده می‌شود.

اما یکی از روش های در دسترس برای خشک کردن میوه، استفاده از فر است. فر در عموم آشپزخانه های ایرانی یافت می‌شود و می‌توان با این وسیله، میوه خشک را تهیه نمود.

برای تهیه چیپس میوه با استفاده از فر در ابتدا لازم است که میوه ها را شستشو دهیم و پس از خشک کردن، با استفاده از یک کاتر و یا چاقو، میوه را به قطعات نازک برش بزنیم. سپس بسته به نوع میوه باید درجه حرارت فر را تنظیم نمود. میوه های دارای رطوبت و آب بیشتر باید در درجه دمای بالا قرار داده شوند.

همچنین تایم خشک کردن میوه های دارای رطوبت بیشتر مانند مرکبات بالاتر است. اما برای میوه هایی که حاوی رطوبت کمتری هستند تایم و درجه حرارت پایین تری لازم است و نیاز نیست فر از قبل گرم شود. 

بازار پخش میوه خشک خانگی

بازار پخش میوه خشک خانگی

در سال‌های اخیر و با توجه به اینکه بسیاری از مواد خوراکی مضر موجب افزایش بی‌رویه بیماری‌های قلبی و چاقی مفرط در کودکان شده است انواع مختلف میوه های خشک به عنوان یک میان وعده مناسب برای بزرگسالان و تغذیه مقوی برای کودکان مورد توجه قرار گرفته اند.

میوه خشک خانگی به محصولی گفته می‌شود که به صورت سنتی و خانگی تهیه شده باشد و هیچگونه مواد نگهدارنده و افزودنی در آن وجود ندارد. بازار پخش میوه خشک شده خانگی، این محصول را در کیفیت بالا و با قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می نماید.

در این بازار متقاضیان خرید می‌توانند تنوع بالایی از چیپس میوه را خریداری نمایند. محصولاتی شامل انواع میوه‌های فصل، میوه های بومی و میوه های وارداتی و گرمسیری. میوه خشک تمامی مواد معدنی و ویتامین‌های میوه تازه را دارد و علاوه بر ماندگاری بالا، طعم خوبی دارد.

قیمت میوه خشک شده در بازار داخلی با توجه به تغییرات قیمت میوه تازه و نوع میوه متفاوت است. مراکز و شرکت‌های پخش مستقیم به عنوان بهترین مراجع برای خرید این محصولات سالم شناخته می‌شوند. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید