شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع میوه خشک خانگی 500 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان قند موجود در میوه خشک چقدر است؟قیمت روز میوه خشک خانگی در تهران

میوه خشک شده و تازه آن فایده زیادی برای بدن انسان دارد و جزودتنقلات مفید برای کودکان هستند. میوه خشک یا چیپس میوه برای فصولی که میوه تازه وجود ندارد بسیار مفید است. 

ما مرکز توزیع میوه خشک خانگی ۵۰۰ گرمی داریم. میوه خشک برای بدن فایده زیادی دارد ما اینگونه میوه های خشک را در بسته های ۵۰۰ گرمی آماده فروش کرده ایم

مرکز توزیع میوه خشک خانگی 500 گرمی

میزان قند موجود در میوه خشک چقدر است؟

میزان قند موجود در میوه خشک چقدر است؟ میوه خشک حجم کمتری نسبت به میوه تازه دارد اما قند بیشتری را دارد به طور مثال یک فنجان کشمش حاوی ۸۰ گرم قند است در صورتی که یک فنجان انگور حاوی ۱۵ گرم قند می باشد میوه خشک خاصیت زیادی برای بدن انسان دارد گرچه تحقیقات نشان داده است که وقتی میوه را خشک می کنید به خاطر اینکه آب آن تبخیر می شود بسیاری از مواد معدنی خود را از دست می دهد اما باز هم برای فصل هایی که میوه تازه وجود ندارد میوه خشک بهترین گزینه است.

میوه های خشک خاصیت های زیاد دیگری نیز دارند از قبیل اینکه سبک و کم حجم هستند و جای کمتری را می گیرند و مثلاً به راحتی می توانید شما مقداری میوه خشک را در جیب فرزند خود بگذارید  تا به مدرسه ببرد و از آن استفاده کند. همچنین وقتی که به مسافرت می روید می توانید از میوه خشک به‌جای تنقلات غیرمفید استفاده کنید.میوه خشک کالری بالایی دارد و می تواند یک عصرانه خوب یا یک میان وعده مناسب باشد زیرا تا حدی جلوی گرسنگی را میگیرد.

بچه ها عاشق تنقلات و خوردنی ها هستند. شما میتوانید به جای خوردنی های غیر مفید از چیپس میوه یا میوه خشک برای آنها استفاده کنید تا برای بدن آنها مفید باشد‌. ما این گونه میوه های خشک را در بسته های۵۰۰ گرمی آماده فروش کرده ایم. اگر قصد خرید میوه خشک شده را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و این این نوع میوه ها را که در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی آماده فروش شده اند برای شما آماده کنیم. برای اطلاع از قیمت میوه خشک با ما تماس بگیرید.

قیمت روز میوه خشک خانگی در تهران

قیمت روز میوه خشک خانگی در تهران برای اطلاع از قیمت روز میوه خشک خانگی در تهران می توانید شماره ما را گرفته و اطلاعات کافی را به دست آورید. ما توزیع میوه خشک داریم و بهترین میوه ها را با کیفیت بالا تولید کرده ایم  و در بسته های ۵۰۰ گرمی آماده فروش کرده ایم. شما می‌توانید بهترین چیپس میوه یا میوه خشک را از ما خریداری کنید.

این نوع میوه های خشک از استاندارد کافی برخوردار بوده و دارای مجوز بهداشت می باشند. میوه خشک خاصیت زیادی برای بدن دارد  و می تواند جایگزین خوبی به جای میوه تازه در فصل‌هایی باشد که تازه آن وجود ندارد.

شما می توانید به جای تنقلات غیر مفید به کودکان خود چیپس میوه و میوه خشک شده بدهید تا از خاصیت آن بهره مند شوند زیرا  این نوع میوه دارای کالری بالایی می باشد و ویتامین های زیادی دارد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید