شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش میوه خشک پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرایط نگهداری طولانی مدت میوه خشکعرضه کیلویی میوه خشک پرتقال

میوه خشک پرتقال را با خشک کردن پرتقال تازه تولید می کنند که از آن به عنوان یک میان وعده مفید استفاده می کنند که دارای خواص و انرژی زیادی است. پخش میوه خشک پرتقال به واسطه مراکز زیادی انجام می گیرد این مراکز به صورت عمده و جزیی این محصول را به صورت فله و یا بسته ای عرضه می کنند مراکز پخش معمولا تولیدی های میوه خشک هستند.

مرکز پخش میوه خشک پرتقال

شرایط نگهداری طولانی مدت میوه خشک

شرایط نگهداری طولانی مدت میوه خشک برای نگهداری طولانی مدت از میوه خشک به مدت چند ماه تا یک سال باید شرایط مناسب را برای نگه داشتن آنها فراهم کرد. یکی از اصلی ترین مراحل تهیه میوه خشک از میوه های با کیفیت و رسیده است که باید میزان خشک شدن آنها به گونه ای باشد که رطوبت نداشته باشند زیرا وجود رطوبت باعث کپک زدگی آنها خواهد شد.

همچنین باید میوه خشک ها را در ظروف مناسبی که کاملا خشک و تمیز هستند قرار دهیم به گونه ای که در تماس با هوای آزاد نباشند چون وجود هوا به مرور از کیفیت آنها کم می کند و ممکن است آلودگی هایی نظیر گرد و غبار و یا حشرات به درون آنها نفوذ کنند. نگهداری در جای خشک و خنک از الزامات می باشد زیرا میوه خشک در دمای پایین ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

سعی شود این محصولات را در مکانهایی به دور از تابش نور خورشید و در محیط های تاریک نگهداری کنید که در این صورت کیفیت آنها از نظر طعم و رنگ حفظ خواهد شد و طول عمر بالایی دارند. میوه خشک ها را اگر با رعایت موارد گفته شده نگهداری کنیم قطعا در مدت زمان طولانی می توانیم از آنها استفاده کنیم.  بسته بندی کردن صحیح از بهترین روش ها می باشد که به ماندگاری بیشتر کمک زیادی می کند لذا شایسته است نسبت به این مورد توجه و دقت کافی را به کار ببریم تا نتیجه رضایت بخش آن را مشاهده کنیم.

عرضه کیلویی میوه خشک پرتقال

عرضه کیلویی میوه خشک پرتقال روش های عرضه میوه خشک کیلویی پرتقال به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است که عرضه حضوری با مراجعه به مراکز خرید انجام می گیرد و روش غیر حضوری از طریق ثبت سفارش آنلاین به واسطه سایت های فروش آنلاین که برخی از مراکز به آنها متصل هستند انجام می گیرد. عرضه از طریق مراکز مختلف بیشتر به صورت بسته بندی شده است که هر بسته بر اساس وزنی که دارد دارای قیمت مشخصی است البته قیمت ها بیشتر بستگی به کیفیت و نوع بسته بندی و همچنین به برند شرکت تولید کننده دارد به همین دلیل گاهی ممکن است اختلاف قیمت را مشاهده کنیم.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید