شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش چیپس میوه بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درمان ناراحتی قلبی با خوردن چیپس میوهفروش فوری چیپس میوه بسته بندی

چیپس میوه یا میوه خشک یکی از خشکباری است که این روز ها جای تنقلات ناسالم در خانه ها را گرفته است‌. از چیپس میوه علاوه بر عصرانه و میان وعده برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده می شود. این سایت مرکز پخش چیپس میوه بسته بندی است و شما می توانید محصول مورد نظر خود را از این طریق سفارش دهید.

مرکز پخش چیپس میوه بسته بندی

درمان ناراحتی قلبی با خوردن چیپس میوه

درمان ناراحتی قلبی با خوردن چیپس میوه

یکی از املاح معدنی که خواص بسیاری برای قلب دارد پتاسیم است. افزایش پتاسیم موجود در خون به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کند. پتاسیم مانع از ضخیم شدن رگ ها و گرفتن آن ها می شود و به این صورت از سکته قلبی جلوگیری می کند‌.

زردآلو خشک یا برگه زردآلو یکی از چیپس میوه هایی است که از قدیم در ایران تهیه و استفاده می شده است.  زردآلو غنی از پتاسیم است و با خشک شدن آن را از دست نمی دهد. مصرف زردآلو از ابتلا به فشار خون بالا جلوگیری کرده و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد.

از دیگر میوه های خشک حافظ سلامت قلب خرما است. خرما سرشار از پتاسیم است و فشار خون را کنترل می کند. علاوه بر این خرما با کاهش کلسترول خون مانع از گرفتگی رگ ها و بروز سکته قلبی می شود.

میوه مفید بعدی برای سلامت قلب، سیب است. سیب حاوی فیبر محلول است. فیبر سیب علاوه بر تاثیراتی که بر روی دستگاه گوارش دارد، سطح کلسترول خون را نیز کاهش داده و از گرفتگی عروق و سکته قلبی جلوگیری می کند.

انگور نیز حاوی موادی است که به سلامت قلب کمک می کند. مویز و کشمش که میوه های خشک انگور به حساب می آیند، فشار خون در رگ ها را متعادل کرده و باعث می شود جریان خون در رگ ها راحت باشد و قلب در برابر آسیب ها محافظت شوند.

موز نیز یکی از میوه هایی است که غنی از پتاسیم است. چیپس موز نیز به سلامت قلب و عروق کمک کرده و از بروز سکته قلبی جلوگیری می کند‌. موز علاوه بر پتاسیم، حاوی منیزیوم نیز هست که به سلامت قلب کمک می کند

فروش فوری چیپس میوه بسته بندی

فروش فوری چیپس میوه بسته بندی

این سایت مرکز فروش چیپس میوه بسته بندی است. شما می توانید چیپس میوه را به صورت مجزا بر اساس ذائقه خود و یا به صورت مخلوط سفارش دهید. انواع میوه خشک موجود در این سایت با بسته بندی هایی کاملا بهداشتی به صورت فوری به فروش می رسند. علاوه بر سفارش اینترنتی، شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصولات خود را سفارش دهید. سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید