شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ فروش میوه خشک لیمو ترش

آنچه در این مقاله می خوانید...

روشی آسان برای تولید میوه خشک در خانهکارخانه تولید میوه خشک لیمو ترش

میوه خشک امروزه به عنوان یکی از خوراکی های پر طرفدار در بین مردم شناخته می شود. این خوراکی به عنوان یکی از تنقلات به حساب می آید. میوه خشک تقریبا از تمامی میوه ها تولید می شود. به عنوان مثال میوه خشک لیمو ترش از پر طرفدار ترین میوه های خشک است که علاوه بر ظاهر جذاب دارای طعم و خواص بی نظیری نیز می باشد.

نرخ فروش میوه خشک لیمو ترش

روشی آسان برای تولید میوه خشک در خانه

روشی آسان برای تولید میوه خشک در خانه در میان میوه های خشک میوه خشک ترش طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است. میوه هایی همچون لیمو که طعم ترشی دارند بعد از خشک شدن طعم آن ها چند برابر شده و به دلیل پروسه تولید میوه خشک مزه جدید و بهتری به خود می ‌گیرند. در مراحل تولید میوه خشک از شربت های شیرین جهت جلوگیری از تلخی و سیاه شدن رنگ میوه‌ ها استفاده می شود. شیرینی شربت به همراه ترشی لیمو طعم بسیار خوبی به آن می بخشد.

همانطور که می دانید لیمو سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها و همچنین حاوی ویتامین های گروه B نیز می باشد. مصرف لیمو به تنهایی به دلیل ترشی آن کمی دشوار است، اما مصرف آن به صورت خشک شده علاقه مندان بیشتری دارد.

برای تهیه میوه خشک در منزل می توان بدین طریق عمل کرد. ابتدا لیمو ها را کاملا با آب بشویید و آنها را به صورت حلقه های بسیار نازک برش دهید. برای شربت می توانید مقداری شکر را به همراه آب روی شعله گاز قرار دهید. بعد از حل شدن تمام دانه های شکر و غلیظ شدن شربت با یک برس آن را روی لیمو های حلقه شده مالیده و سپس لیمو ها را در دستگاه میوه خشک کن ریخته و یا روی سینی پهن کرده در فصل زمستان روی بخاری یا شوفاژ و در فصل تابستان زیر نور آفتاب قرار دهید تا آب آن کشیده شده و خشک شود. میوه خشک لیمو شما اکنون آماده مصرف است.

کارخانه تولید میوه خشک لیمو ترش

کارخانه تولید میوه خشک لیمو ترش امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارند که میوه خشک را عرضه می کنند. مجموعه ما نیز مفتخر است به عنوان یکی از تولید کنندگان و پخش کنندگان میوه خشک با کیفیت فعالیت کند.

شما عزیزان می توانید از طریق سایت نسبت به خرید میوه خشک مورد نظر خود اقدام نمایید و یا سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسختان را بدهند و شما را راهنمایی کنند تا بتوانید از تجربه یک خرید با اطمینان و رضایت کامل همراه با مجموعه ما لذت ببرید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید