شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده چیپس میوه لیمو حبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص لیمو شیرین و ترشبازار صادراتی چیپس میوه لیمو

 مهم ترین فرق چیپس میوه لیمو با خود میوه در آبی که از دست داده است که همان آب مواد مغذی برای بدن میباشد چیپس میوه حبه ای را در ورزش هایی که نیاز به بار کمی وجود دارد میتوان استفاده کرد.

پخش عمده چیپس میوه لیمو حبه ای

خواص لیمو شیرین و ترش

خواص لیمو شیرین و ترش  چیپس میوه لیمو را میتوان در زمانی که گرسنگی به ما دست میدهد استفاده کنیم واز آن میتوان زمانی به کار برد که آن میوه فصل آن نمیباشد استفاده کرد ومهم ترین ویژگی آن میتوان به نگهداری طولانی مدت آن جهت مصرف اشاره کرد.

از چیپس میوه لیمویی میتوان به جای تنقلات شور و شیرین استفاده کرد،همچنین هیچ گونه مواد افزودنی در آن نمیباشد ودارای ویتامین های B1,B2,B3,B6,A1وسرشار از املاح معدنی میباشد.

لیمو شیرین جهت بهتر کارکردن دستگاه گوارش مناسب است همچنین کسانی که بیماری یبوست دارند توصیه میشود از این میوه استفاده کنند همچنین این میوه در درمان بیماری هایی نظیر اسکوربوت که ناشی از کمبود ویتامین C می باشد و درمان زخم های گوارشی، مشکلات ریوی و تنفسی و تقویت سیستم ایمنی بدن جلوگیری از بیماری سرطان، جوان نگه داشتن پوست واز بین بردن جوش در صورت و..‌..استفاده میشود.

خواص لیمو ترش:لیموترش برای بهبود سرما خوردگی و کاهش آبریزش بینی استفاده میشود این میوه برای از بین بردن سموم بدن کمک میکند به دلیل خاصیت اسیدی که این میوه دارا می باشد موجب سفید شدن دندان میشود و همچنین باعث میشود که باکتری و میکروب کمتر آن محل فعالیت داشته باشند.

برای درمان سنگ کلیه میتوان از لیمو ترش استفاده کرد به دلیل اسید سیتریک موجود در آن که باعث میشود که از احتمال گرفتن این بیماری در امان باشیم.

همچنین کسانی که فشار خون بالایی دارند توصیه میشود که از لیمو  ترش در وعده غذایی خود استفاده کنند،لیمو ترش دارای ویتامین های کلسیم پتاسیم منیزیم مس و روی میباشد که در داشتن یک  استخوان قوی کمک میکند برای درمان خون ریزی بینی بیماری هپاتیت موثر می باشد و این میوه باعث رفع سوزش معده می باشد.

بازار صادراتی چیپس میوه لیمو

بازار صادراتی چیپس میوه لیمو برای صادرات چیپس لیمو، به کشورهای دیگر باید یک سری نکات را رعایت فرمود ازجمله مجوز لازمه از سازمان بهداشت و درمان و سازمان تغذیه و همچنین مرغوبیت لازمه جهت صادرات را داشته باشد.

کشور هایی که سهم بزرگی از واردات چیپس میوه را از ایران دارا می باشد شامل کشورهایی چون آلمان هلند فرانسه میباشد که در آن آلمان سهم بیشتری را به خود اختصاص میدهد .

همچنین یکی از دلایلی که که کشور های دیگر ترغیب می شوند که از بازار ایران واردات داشته باشند آن هم این ست که ایران میوه خشک را به صورت فله ای صادر میکند که برای سایر کشور ها به صرفه میباشد.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید