شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش چیپس میوه آلو شابلون 100 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چیپس آلو شابلون درجه یکسفارش عمده چیپس میوه آلو شابلون

چیپس میوه آلو شابلون از جمله خوشمزه ترین میوه های خشک است که طرفداران زیادی دارد. از این میوه به عنوان میان‌وعده سالم و بهداشتی می توانید استفاده کنید و توان و انرژی موردنیاز بدن را دریافت کنید چرا که این میوه دارای مولفه هایی است که برای بدن بسیار حائز اهمیت است از جمله: آنتی اکسیدان بالا، فیبر و آهن. حتما از این چیپس میوه تهیه کرده و در فصل هایی که در بازار موجود نیست میل نمایید.

پخش چیپس میوه آلو شابلون 100 گرمی

ویژگی های چیپس آلو شابلون درجه یک

ویژگی های چیپس آلو شابلون درجه یک

میوه آلو شابلون را می توان از جمله میوه های لوکس و خوشمزه و ترش به حساب آورد و همچنین این میوه طبع سرد دارد. سالهاست در جهان و به طبع در ایران میوه ها را خشک کرده و برای روزهایی از سال که موجود نیست نگهداری می کنند. به خشک شده میوه ها “چیپس میوه” می گویند.

چیپس آلو شابلون را می توان در  کنار سالادها، خورشت ها و آجیل مصرف کرد.این میوه خشک سالهاست که در شرایط خاص در شرکتهایی تهیه و توزیع به بازار ایران و جهان می شود. شما می توانیم این چیپس میوه هوس انگیز را در منزل نیز تهیه کنید. اول از همه توجه کنید که میوه تازه و درجه یک بوده سپس آن را شسته و خشک کرده و برش هایی به ضخامت دو الی سه میلیمتر میزنیم، هسته آن را جدا کرده و بعد آن را در فر یا هوای آزاد قرار می دهیم (در هوای آزاد حتما پارچه نازکی برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بگذارید) .

         فواید چیپس آلو شابلون:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • دارا بودن بسیاری از خواص میوه تازه آلو
  • تهیه شده در شرایط استاندارد و بهداشتی 

این میوه به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان، فیبر و آهن سبب کنترل قندخون، درمان یبوست، حفظ سلامت دستگاه گوارش، برطرف کردن کم خونی، کنترل افسردگی و حل مشکل عدم تمرکز کافی می شود.

سفارش عمده چیپس میوه آلو شابلون

سفارش عمده چیپس میوه آلو شابلون

ایران هر ساله در زمینه صادرات خشکبار و پخش چیپس میوه فعالیت چشمگیری دارد. در این بین سفارش چیپس آلو تقاضای بسیاری از سوی مشتریان خارجی دارد. صادرات این میوه خشک می تواند باعث سود بسیاری برای کشاورزان و تاجران خشکبار شود.

این محصول به صورت خُرد و یا عمده روانه بازار می شود. عمده فروشی میوه های خشک عموما سود زیادی از طریق صادرات دارد. آنچه که باعث موفقیت تاجران ایرانی در زمینه‌ی صادرات میوه خشک و خشکبار شده، کیفیت بالای این محصولات است لذا شرکت های زیادی در کشورهای عربی، آسیای شرقی و حتی اروپا خواهان واردات عمده این محصولات به کشور خود هستند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید