شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی چیپس میوه کیوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

جدول اطلاعات تغذیه ای چیپس میوه کیویفروش چیپس میوه کیوی ارزان قیمت

کیوی دارای پوستی پرز دار و قهوه ای رنگ می باشد و درون آن سبز و دانه های ریز مشکی دارد و مزه ای ترش به خود دارد. چیپس میوه کیوی به خشک شده کیوی تازه می گویند که به علت مزه ترشش، در میوه های خشک شیرین مورد استفاده قرار می گیرد. کیوی دارای مواد مغذی و معدنی بسیاری می باشد که در نبود کیوی تازه می توان از میوه خشک کیوی استفاده کرد تا از فواید آن بهره برد.

کارخانه تولیدی چیپس میوه کیوی

جدول اطلاعات تغذیه ای چیپس میوه کیوی

جدول اطلاعات تغذیه ای چیپس میوه کیوی برای رفع و پیش گیری از سرطان و میگرن کافی است میوه هایی را مصرف کرد که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد تا بتواند با رادیکال های آزاد بدن مقابله کند و مانع از تجمع آن ها در بدن شود که یکی از این میوه ها کیوی تازه یا کیوی خشک می باشد. هم چنین میوه خشک کیوی باعث کاهش تری گلیسیرید و کاهش غلظت خون در بدن می شود که برای جلوگیری از سکته مفید واقع می گردد.

کیوی دارای انواع ویتامین ها می باشد که ویتامین آ موجود در آن برای جلوگیری از شب کوری و روشنایی و بینایی چشم مناسب است. ویتامین ث که در کیوی وجود دارد  برای درمان و جلو گیری تنگی نفس و آسم پیشنهاد می شود که همین ویتامین باعث افزایش سیستم ایمنی و حفاظتی بدن می شود. همین طور ویتامین E کیوی برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت و رشد مو موثر می باشد.

کیوی میوه ای کم کالری است و برای کاهش وزن مناسب می باشد و هم چنین فیبر درون آن احساس گرسنگی را رفع می کند و احساس سیری را در افراد به وجود می آورد. یکی از مهم ترین خاصیت میوه خشک کیوی سرشار از آنزیم هایی است که باعث می شود غذا های پروتئینی را به تکه های کوچک تر تبدیل کند و هم چنین باعث هضم سریع تر و راحت تر غذا می شود به همین دلیل خوردن کیوی تازه یا کیوی خشک بعد از غذا های گوشتی توصیه می شود.

مس باعث جلوگیری از سفید شدن مو می شود و رنگ مو را تثبیت می کند که کیوی سرشار از مس می باشد.

افرادی که سیگاری می باشند رادیکال های آزاد بیش تری نسبت به بقیه افراد دارند و برای جلوگیری از سرطان باید از کیوی استفاده کنند تا ویتامین های درون آن به بدن انتقال یابد.

فروش چیپس میوه کیوی ارزان قیمت

فروش چیپس میوه کیوی ارزان قیمت تولید کنند گان بعد از تولید چیپس کیوی، آن را به فروشنده ها می دهند تا با فروش چیپس میوه خشک ارزان به سود خوبی برسند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید