شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید سیب خشک اسلایس

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟عرضه مستقیم سیب خشک اسلایس

میوه خشک سیب از سیب های سبز، زرد و قرمز تهیه می شود. برای تهیه آن معمولاً میوه سیب به صورت ورقه ورقه، برش داده شده و به روش‌های گوناگونی خشک می‌شود. کارخانه تولید سیب خشک اسلایس این محصول را از بهترین میوه های موجود در کشور تولید و در بسته بندی های مختلف بیشتر به صورت فله توزیع می کند. این محصول بر اساس نوع و کیفیت دارای قیمت های مختلفی است.

کارخانه تولید سیب خشک اسلایس

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟

سیب خشک اسلایس چگونه تولید می شود؟ تولید میوه سیب در کشور بسیار انبوه است و به دلیل ازدیاد این محصول برای جلوگیری از خراب شدن و حفظ خواص میوه، آن را به روش های گوناگون خشک کرده و مصرف می شود.
این میوه خشک به دلیل طعم عالی و کیفیت خوب در میان مردم محبوب شده است و به یک میان وعده بسیار مهم تبدیل شده است. شما ما با خوردن چند عدد از میوه خشک می توانید این انرژی  زیادی دریافت کنید.
برای تولید میوه خشک سیب، ابتدا آنها را بشویید در صورت لزوم می توانید پوست میوه را بکنید و خرابی های آن را جدا کنید. سپس به صورت اسلایس یا ورقه ورقه برش دهید.
برش میوه نباید ضخیم یا خیلی نازک باشد. اگر بیش از حد نازک باشد، بسیار ترد و خشک می‌شود و اگر ضخیم باشد وسط میوه نرم باقی می ماند. برای اینکه رنگ میوه سیب سیاه نشود، آن را می‌توانید در آبلیمو مخلوط کنید و به راحتی آن را خشک نمایید. برای خشک کردن سیب می توانید از چند روش استفاده کنید:

  •  خشک کردن در فر
  • خشک کردن در آفتاب
  • خشک کردن در دستگاه های خشک کن
  • خشک کردن روی بخاری یا شوفاژ

 در روش اول، فر را در دمای 200 درجه سانتی گراد تنظیم کنید و سپس میوه ها را در سینی فر چیده و بگذارید 6 ساعت در فر بماند. پس از گذشت زمان مشخص، سیب ها را برگردانید تا طرف دیگر آن خشک شود. این عمل را تکرار کنید تا دو طرف میوه خشک شود.
در روش دوم پس از مراحل اولیه روی یک پارچه، سیب ها را پهن کرده و با یک پارچه نازک تر مانند تنظیف، روی آن ها را بپوشانید تا گرد و غبار روی آن ننشیند. همانند روش قبل تا زمانی که میوه خشک نشده در مقابل خورشید قرار دهید. 
روش سوم و چهارم نیز همانند باقی روش ها است.

عرضه مستقیم سیب خشک اسلایس

عرضه مستقیم سیب خشک اسلایس مجموعه ما انواع سیب خشک اسلاید را به صورت فله در ظرف های بزرگ در اختیار بازار مصرفی و مشتریان قرار می‌دهد. قیمت این محصول  با توجه به حجم بسته بندی و نوع سیبی که دارد تغییر می‌کند.
مرکز ما با عرضه  مستقیم سیب خشک اسلایس شده به شما عزیزان در خریدی مطمئن و قیمت مناسب کمک می‌کند زیرا در خرید مستقیم قیمت های اضافی و واسطه ها بین خریدار و فروشنده حذف می شود.
اگر جز خریداران عمده هستید، با خرید سیب خشک فله، هزینه های جانبی مانند حمل و نقل، هزینه اجاره و… را برای خود حذف کنید. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید