شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید سیب خشک بدون پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

ظرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزلقیمت خرید سیب خشک بدون پوست

میوه خشک سیب دارای انواع مختلفی می باشد که با پوست و یا بدون پوست خشک می ‌شود و عرضه می ‌گردد، کارخانه تولید سیب خشک بدون پوست این ماده غذایی را با بهترین کیفیت و توسط بهترین دستگاه‌ های خشک کن تولید کرده و آن را در بسته ‌بندی ‌های شکیل با وزن ‌های متفاوت و متناسب با نیاز مشتریان خود عرضه کرده و آنها را در اختیار مصرف ‌کنندگان و مراکز فروش در سراسر کشور قرار می دهد. 

کارخانه تولید سیب خشک بدون پوست

ظرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزل

ظرز تهیه سیب خشک بدون پوست در منزل میوه های خشک خود از جمله میوه ‌هایی محسوب می ‌شوند که دارای طرفداران زیادی بوده و بسیاری از افراد به دلیل کیفیت و طعم عالی که این میوه ها دارند آنها را در منزل نیز خشک می کنند، یکی از میوه هایی که قابلیت خشک شدن در منزل را نیز دارا می باشند، سیب است که با پوست و یا بدون پوست خشک می شود که ما در مقاله به نحوه تهیه سیب خشک بدون پوست اشاره خواهیم کرد. 

قبل از آنکه به نحوه تهیه این ماده غذایی اشاره کنیم خاطرنشان می شود که پوست سیب سرشار از ویتامین ‌ها و فیبر بسیار زیادی می ‌باشد که برای سلامتی بدن بسیار سودمند است، اما از آنجایی ‌که این میوه بدون پوست سریعتر خشک می گردد، بسیاری از افراد تمایل دارند که آن را بدون پوست خشک نمایند. 

برای خشک کردن سیب ابتدا پوست آن را گرفته و با یک چاقوی تیز و برنده به قطعات بسیار ریزی به صورت اسلاید و یا چیپس ورقه ورقه می کنند و بهتر است که ورقه‌ های آن نازک باشد تا سریعتر خشک گردد و به دلیل اینکه این میوه براثر از دست دادن آب درون بافتی خود رنگ تیره ‌تری را به خود می ‌گیرد قبل از آنکه اقدام به خشک کردن آن نمایید، می توان آن را در مقداری آبلیمو و نمک قرار داده تا از سیاه شدن آن جلوگیری نماید، برای خشک کردن این میوه سه روش وجود دارد که در زیر آن به آنها اشاره می ‌کنیم. 

  1. در روش اول سیب‌ های ورقه شده را بر روی یک سینی با فاصله و مرتب چیده و آن را در معرض آفتاب قرار می‌ دهند تا با گذشت زمان و به فاصله چند روز آب خود را از دست داده و خشک شوند. 
  2. در روش دوم می‌ توان ورقه های اسلایس شده را درون یک ظرف مناسب شیشه ‌ای و یا پیرکس قرار داد و با قرار دادن آن در فر اقدام به خشک کردن آن نمایید. 
  3. در روش سوم دستگاه‌ های خشک‌ کن میوه خانگی وجود دارد که می‌ توان از آن‌ها برای خشک کردن این میوه بهره برد. 

خاطرنشان می شود که برای طعم دار کردن سیب خشک می توان در زمان خشک نمودن آن از طعم دهنده های طبیعی استفاده کرد. 

قیمت خرید سیب خشک بدون پوست

قیمت خرید سیب خشک بدون پوست قیمت خرید سیب خشک بدون پوست بستگی به کیفیت آن، نحوه خشک کردن آن، قیمت ماده اولیه یا سیب تازه آن، نحوه بسته ‌بندی، وزن هر بسته و غیره دارد و با قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌ گردد.

متقاضیانی که قصد خرید میوه خشک خوش طعم سیب بدون پوست را دارند جهت دریافت قیمت و یا سایر راهنمایی ‌های لازم در خصوص نحوه خرید و سفارشات می ‌توانند با پشتیبانی این سایت تماس گرفته و مشاوره‌ های لازم را دریافت نمایند. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید