شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید سیب زردخشک با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش نگهداری از سیب خشک چگونه است؟سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟

بهترین و بزرگ ترین کارخانه تولید سیب زردخشک با پوست یکی از برترین تولیدات خود را که سرشار از خواص درمانی و سلامتی می باشد را با بهترین تکنولوژی روز دنیا تهیه نموده و پر بسته بندی های کاملا بهداشتی در حجم های مختلف در اختیار تمامی مشتریان عزیزمان قرار می دهند. سیب خشک با پوست یکی از برترین میوه های خشک بوده که سرشار از فیبر و ویتامین های ارتقاء دهنده سلامتی و ایمنی است و در زمستان و پاییز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید سیب زردخشک با پوست

روش نگهداری از سیب خشک چگونه است؟

روش نگهداری از سیب خشک چگونه است؟ روش نگهداری از سیب خشک بسیار ساده است شما عزیزان می توانید در یک ظرف شیشه ای درب دار این میوه های خشک شده خوشمزه را ریخته و درب آن را ببینید و درون بخچال قرار دهید و به مدت یکسال تازه نگه دارید.نگهداری سیب خشک در جای خنک و تاریک آن‌ها را ترد و تازه نگه می‌دارد. بهترین جا برای نگهداری سیب‌ها در کشو‌های خشک یخچال و در پلاستیک‌های جداگانه است.  اگر می‌خواهید از سیاه شدن سیب جلوگیری کنید کمی روی آن آب لیمو بزنید تا میوه دیرتر تغییر رنگ بدهد. حتماً باید در جای خنک نگهداری شود؛ در غیر این صورت مورد هجوم حشرات و اکسید شدن  قرار گرفته و به سرعت از بین می‌روند.

سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟

سیب زردخشک با پوست از کجا بخریم؟ سیب زردخشک با پوست را می توان با کیفیتی ستودنی و قیمتی بسیار مقرون به صرفه از کارخانه تولیدی ما به صورت مستقیم خریداری نمایید.تولید سیب خشک در کارخانه تولیدی با روش های کاملا پیشرفته صورت گرفته و از بهترین طعم و رنگ و مزه برخوردار بوده و می توان به مدت طولانی از آنها استفاده نمود.خرید سیب خشک با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی برای مردم عزیزمان امکان پذیر بوده و به تمام نقاط کشورمان فرستاده می شود.

خرید سیب خشک اصل با کمترین قیمت و برترین کیفیت صورت می گیرد.مرکز پخش انواع سیب خشک صادراتی  را در نهایت تازگی به مشتریان عرضه می کند.این محصولات  با نازلترین قیمت به فروش رسیده و محصولی بی نظیر و شایسته و بسیار مرغوب را به تمامی مشتریان عرضه می کند.خرید میوه خشک در تمام نقاط کشور با سفارش قبلی امکان پذیر می باشد.

این محصول در اندازه های مختلف و در بسته بندی های استاندارد و همچنین به صورت کیلویی و فله نیز با قیمت بسیار مناسب و نرخ روز به فروش می رسد.  این میوه های خشک  مرغوب از نهایی ترین درجه کیفیت کود و بذر و مواد اولیه و با بکارگیری از استانداردترین شیوه های کاشت و مراقبت و  خشک شدن تحت نظر مهندسین صنایع کشاورزی با نشان سلامت و سیب بهداشت تهیه و تولید شده است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید