شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید سیب قرمز اسلایسی خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی دارد؟پخش انواع سیب قرمز اسلایسی خشک

خشک کردن محصولات فرآیندی است که از زمان های گذشته تا به امروز برای نگه داری طولانی مدت تر  از مواد غذایی و به خصوص میوه ها استفاده می شده است. سیب قرمز یکی از این محصولات است که در مراکز تولیدی ابتدا تکه شده و به اسلایس هایی با اندازه های مختلف تقسیم می شود و سپس به روش های مختلفی خشک می شود. سیب قرمز اسلایسی خشک را می توان در مدت زمان بسیار طولانی تری در مقایسه با سیب تازه مصرف کرد و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

کارخانه تولید سیب قرمز اسلایسی خشک

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی دارد؟

سیب قرمز اسلایسی خشک چه ویژگی دارد؟ سیب قرمز به طور کلی محصولی بسیار پر خاصیت می باشد و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف می باشد. مصرف این محصول می تواند به پیشگیری و درمان بیماری هایی مانند سرطان، کلسترول بالا، آلزایمر و ضعف سیستم ایمنی بدن کمک کند. سیب قرمز در فصول خاصی از سال برداشت می شود که برای بهره مندی از خواص آن در دیگر اوقات سال کار های مختلفی مانند خشک کردن آن انجام می شود.

عموما سیب خشک همه مجموعه خواص گفته شده در بالا را دارا می باشد با این حال میزان آب کمتری را در خود دارد که این موضوع در افزایش مدت زمان نگه داری آن هم تاثیر گذار است. خشک کردن این محصول به روش های مختلفی انجام می شود که در صورت استفاده از دستگاه های صنعتی محصولات به صورت یکدست خشک می شوند و از سطح کیفی بالاتری برخوردار هستند.

بسته به روش تولید سیب خشک رنگ آن می تواند متفاوت باشد اما عموما این محصول دارای رنگ قهوه ایی می باشد و بافت نرم تری هم در مقایسه با انواع تازه دارا می باشد. طعم این محصول هم بسته به شیوه به کار برده شده برای خشک کردن تفاوت دارد اما به طور کلی نباید مزه تلخی دهد.

پخش انواع سیب قرمز اسلایسی خشک

پخش انواع سیب قرمز اسلایسی خشک در مراکز و فروشگاه های عرضه کننده محصولات و میوه های خشک، سیب قرمز اسلایسی به دلیل طعم و خواص بسیار بالا طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل شرکت های مختلفی در زمینه پخش این محصول فعالیت می کنند تا مصرف کنندگان در نقاط مختلف امکان دسترسی به این محصول را داشته باشند.

برای خرید سیب خشک بایستی که تنها به مراکز پخش مجوز دار این محصول مراجعه نمائید چرا که محصولات عرضه شده در مراکز فاقد مجوز عموما از کیفیت لازم برخوردار نیستند. علاوه بر این قیمت ها در مراکزی که اقدام به پخش عمده محصولات می کنند مناسب تر می باشد که این موضوع باعث افزایش استقبال مصرف کنندگان از این مراکز شده است.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید