شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید میوه خشک موز اسلایسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا و معایب سلامت میوه های خشکسفارش میوه خشک موز 500 گرمی

میوه خشک موز را از دو راه صنعتی و سنتی بدست می آورند. در روش سنتی میوه را در مقابل نور خورشید خشک می کنند و روش صنعتی با دستگاه میوه خشک کن ، میوه را خشک می کنند.

محل نگهداری میوه های خشک باید محیطی خشک و خنک باشد چون در محیط گرم ، ماندگاری و کیفیت میوه پایین می آید و طعم  طبیعی خود را از دست می دهد.مدت نگهداری چیپس میوه در سردخانه یک سال می باشد.

کارخانه تولید میوه خشک موز اسلایسی

مزایا و معایب سلامت میوه های خشک

مزایا و معایب سلامت میوه های خشک در خشک کردن میوه به روش سنتی ،بافت میوه ممکن است کمی چروک شود اما به روش صنعتی بافت میوه محفوظ می ماند.

میوه خشک اسلایسی سرشار از منیزیم ،پتاسیم ،فسفر می باشد.با وجود اینکه رطوبت میوه حذف شده است اما املاح و ویتامین ها حفظ شده است . نصف لیوان چیپس میوه معادل یک لیوان میوه خرد شده ارزش غذایی دارد.

اما این چیپس میوه تنها یک عیب دارد که به شرح زیر است :چون میوه رطوبت خود را از دست داده و خشک می باشد لذا موقع خوردن حجم معده را مانند میوه های آبدار پر نمی کند و احساس سیری به دست نمی آید به همین علت ولع انسان برای خوردن بیشتر می شود تا زمانی که احساس سیری بدست آید به همین علت فرد بخاطر زیاده روی در مصرف دچار اضافه وزن می شود.درست است که قند میوه ها طبیعی و کم است اما زیاده روی در مصرف آنها عوارض خاص خود را دارد. 

سفارش میوه خشک موز 500 گرمی

سفارش میوه خشک موز 500 گرمی  سفارش میوه خشک توسط سایت ها و شرکت های بازرگانی که در زمینه اسلایس میوه خشک  کار می کنند صورت می گیرد . این شرکت ها در زمینه همه نوع میوه کار می کنند و به صورت چیپس مخلوط میوه  یا به صورت چیپس تک میوه در بسته های ۵۰۰گرمی ،۱۰۰۰گرمی ،یا عمده فعالیت دارند.

میوه خشک موز ،  مانند موز طبیعی اسانس و طعم خود را حفظ کرده  و در میان علاقه مندان  به چیپس میوه جایگاه ویژه ای دارد.برای اینکه رنگ میوه ها ثابت بماند در روش خانگی میوه ها را خصوصا موز که در مجاورت هوا اکسید می شود و رنگ آن سیاه میشود در مخلوط شربت شکر و آبلیمو می گذارند به مدت نیم ساعت بماند سپس خشک می کنند.اما در بعضی شرکت ها از روش صنعتی استفاده می کنند  و موز را در معرض دود گوگرد قرار می دهند  تا رنگ آن حفظ شود که این برای کسانی که حساسیت و آسم دارند مضر می باشد.

میوه خشک موز ،در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی توسط کارگاه های تولید میوه خشک  ، به فروش می رسد.نوع بسته بندی و چیدمان همراه با کیفیت چیپس در فروش این تنقلات اثر بسزایی دارد.

 به طور کلی ، از هر ده کیلو موز طبیعی حدودا یک کیلو چیپس موز تولید می شود که نشان دهنده  ارزش چیپس موز در بازار  خواهد بود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید