شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید چیپس میوه انبه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه خشک کرده میوه انبهمرکز پخش چیپس میوه انبه عمده

امروزه در ایران و کشور های دیگر از چیپس میوه زیاد استفاده می کنند و چیپس میوه را می توان به صورت صنعتی و خانگی در حال تولید است چیپس میوه به صورت صنعتی با دستگاه های خاص و درجه حرارت متفاوت انجام می شود و لی آفتابی به صورت خانگی می باشد. وچیپس میوه انبه هم به این دو صورت قابل انجام است 

کارخانه تولید چیپس میوه انبه

نحوه خشک کرده میوه انبه

نحوه خشک کرده میوه انبه امروزه میوه های خشک به دلیل دارا بودن مواد مغذی بیشتر افراد جامعه از آن استفاده می کنند و میوه های خشک شده تاثیر بسزایی در سلامت بدن ما دارد میوه خشک انبه یکی از همین میوه هایی است که دارای خواص زیاد و مقوی می باشد که برای  درمان یبوست و بواسیر، برای قوای جنسی استفاده می شود. انبه دارای منبع زیادی کلسیم، آهن، مس، و آنتی اکسیدان زیادی است که از بیماری های چاقی، دیابت، قلب و عروق جلوگیری می کند و برای افراد مسن و کودکان مفید است. انبه در برخی افراد ممکن است مشکل آلرژی ایجاد شود و در افرادی که طبع گرم دارند نباید بیش از اندازه استفاده کرد و باعث بیماری های پوستی می شود.

در حال حاضر می توان گفت که چیپس یا اسلایس میوه خشک را می توان به صورت صنعتی در دستگاه های پیشرفته خشک کرد و با این نوع خشک کردن تمام خاصیت و کیفیت میوه حفظ می شود و به صورت اتوماتیک بسته بندی می شود. و این کار گاه ها پخش چیپس میوه خشک را انجام می دهند و به کشور های دیگر ارسال می کنند.

در خشک کردن خانگی می توان انبه را برش زده و هسته آن را در آورد و در فر قرار داد و یا می توان در دستگاه میوه خشک کن قرار داد و مورد استفاده قرار گیرد. امروزه افراد زیادی به تولید میوه خشک در خانه می پردازند و به عنوان یک شغل خانگی می باشد. که از آن در آمد خوبی می توان کسب کرد. 

مرکز پخش چیپس میوه انبه عمده

مرکز پخش چیپس میوه انبه عمده امروزه ایران تولید کننده  چیپس میوه انبه می باشد که به صورت عمده و جزئی می توان تهیه کرد و در بهترین و مرغوب ترین نوع بسته بندی قرار دارد و دارای مجوز از وزارت بهداشت و نشان سیب سلامت می باشد که محصولی با کیفیت به مشتریان عرضه می کنند ودر بیشتر شهر ها به تولید میوه خشک می پردازند و می توان به صورت اینترنتی و حضوری  به خرید چیپس انبه پرداخت و بسته به نیاز خرید محصول بسته بندی شده و قیمت گذاری می شود.  

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید