شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش میوه خشک آناناس

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات کاربردی در هنگام خرید میوه خشکفروش میوه خشک آناناس در کرج

میوه خشک آناناس، منبعی غنی از انواع آهن ،فسفر ،منگنز ، املاح و ویتامین های زیادی از جمله ویتامین c می باشد.ویتامین c موجود در آناناس کمک بزرگی به بهبود زخم ، سیستم گوارش ،سینوزیت و میگرن می کند.

میوه خشک آناناس هم از لحاظ ظاهر و هم طعم، در میان چیپس میوه ها، طرفداران زیادی دارد.

شرکت پخش میوه خشک آناناس

نکات کاربردی در هنگام خرید میوه خشک

نکات کاربردی در هنگام خرید میوه خشک در هنگام خرید میوه بهتر است میوه خشک هایی را بخریم که به طور طبیعی خشک شده اند.

بعضی از تولیدکنندگان چیپس میوه، به میوه ها  قبل از خشک شدن، مواد شیمیایی می زنند  تا ظاهر میوه موقع خشک شدن زیباتر و براق تر به نظر بیاید و چروک نشود ، که به علت شیمیایی بودن آن، اصلا توصیه نمی کنیم.اما بعضی تولید کنندگان محلول پودر ژلاتین در آب را با برس روی میوه ها می کشند تا میوه ها موقع خشک شدن براق به نظر بیاید که این بی خطر است.

میوه های خشک آناناس علاوه بر اینکه به عنوان تنقلات محسوب می شود در تزئین کیک و دسر مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی خاصی به دسرها می دهند.

عده ای از تولید کنندگان میوه خشک به جای استفاده از آناناس طبیعی برای خشک کردن، از کمپوت آناناس، برای خشک کردن استفاده می کنند که بسیار شیرین تر از آناناس  طبیعی می باشد اما چون کمپوت ها حاوی مواد نگهدارنده می باشند به صورت ارگانیک توصیه می شود.

فروش میوه خشک آناناس در کرج

فروش میوه خشک آناناس در کرج شهر کرج از شهرهای صنعتی ایران می باشد که تولید کننده دستگاه های میوه خشک کن صنعتی و اسلایسر میوه  می باشد.

مرکز پخش میوه خشک در کرج ، آناناس را به صورت اسلایسر خشک و حبه  رنگی عرضه می کند.فروش میوه خشک آناناس در بسته بندی های ۲۵۰گرمی ،۵۰۰گرمی ،۱۰۰۰ گرمی است و حتی به صورت فله ای نیز به فروش می رسد.

با توجه با باغ های شهرستان البرز (کرج ) که پوشش وسیعی از انواع میوه ها را دارد بیش از ده تا تولیدی به تولید و فروش میوه خشک در این شهرستان مشغول هستند و در کنار میوه های بومی این باغ ها ،آناناس وارداتی نیز در میان میوه های خشک به چشم می خورد،که اسلایس آناناس در کنار دیگر میوه ها تلفیقی از زیباترین رنگ هاست.

در سایت ها اینترنتی معتبر و اپلیکیشن های زیادی تولید کنندگان  ،میوه خشک آناناس را به صورت تکی یا ترکیب با میوه ها به فروش می رسانند.با مراجعه به بانک اطلاعات تولید کنندگان میوه خشک  آناناس در کرج می توانید به طور مستقیم با تولید کننده در تماس باشید و میوه مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید