شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده میوه خشک خانگی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانهشرکت عرضه میوه خشک خانگی فله

میوه خشک خانگی از آن محصولاتی است که همه ما به آن نیاز داریم، زیرا این میوه ها می توانند از سالم ترین تنقلات زندگی ما به شمار روند، به همین خاطر می توانیم برای بهره بردن از مواد مغذی آنها از این محصولات استفاده کنیم؛ فروش عمده میوه خشک در ایران بسیار رایج است، زیرا ایران کشوری چهار فصل است که انواع میوه ها را در خود پرورش می دهد، از این رو مشتقات میوه ها نیز بسیار در آن رایج است.

فروش عمده میوه خشک خانگی فله

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانه

طرز صحیح خشک کردن میوه در خانه اگر شما تمایل دارید انواع میوه های خشک را خریداری کنید می توانید با مرکز ما تماس بگیرید، با اینحال اگر تمایل دارید این نمونه ها را خود تهیه کنید می توانید با ما همراه باشید تا روش تهیه آنها را به شما آموزش دهیم:

  • در ابتدا شما باید میوه ها را به خوبی شستشو دهید تا ذره ای آلودگی به آنها نماند، قسمت های خیلی له و رسیده آنها را جدا کنید و پوست آنها را بگیرید، سپس بخش های باقی مانده را به صورت تکه های ریز و یا حالت چیپس برش بزنید.
    برش زدن این میوه ها کاملا بستگی به سلیقه شما دارد، ممکن است فردی باشد که قصد داشته باشد این میوه ها را به صورت نگینی برش بزند و گروهی دیگر تمایل داشته باشد آنها را حلقه حلقه کند.
  • اکنون درون یک سبد حوله و یا دستمال تمیزی پهن کنید و سپس این برش های میوه را درون آن قرار دهید.
  • آنها را جلو آفتاب قرار دهید و هر چند ساعت یکبار آنها را زیر و رو کنید.
  • پس از اینکه کمی از این میوه ها خشک شدند و یا ساختار آبدار خود را از دست دادند می توانید آنها را درون سایه قرار دهید و اجازه دهید به دور از برخورد مستقیم نور خورشید خشک شوند.

روش دیگری که می توانید از آن بهره ببرید این است که اگر هوا ابری بود و یا در فصول سرد بودیم، میوه های مختلف را روی سینی پهن کنید و سینی را بر روی پکیج و یا بخاری قرار دهید.

شرکت عرضه میوه خشک خانگی فله

شرکت عرضه میوه خشک خانگی فله عرضه میوه خشک در ایران بسیار رواج دارد، زیرا برای مثال پرتقال میوه ای نیست که در فصول گرم به آنها دسترسی داشته باشیم، از این رو فروش میوه خشکی مانند پرتقال در فصول گرم بسیار رایج است، این مسئله درباره همه میوه ها صدق می کند.
میوه های خشک خانگی به دلیل ارگانیک بودن دارای خواص بسیار زیادی هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند، به همین خاطر شما نه تنها می توانید از طعم این نمونه ها بهره ببرید بلکه می توانید از خواص و مواد مغذی آنها نیز استفاده کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید