شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سیب زردخشک با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

از سیب زردخشک با پوست چه می دانید؟قیمت روز سیب زردخشک با پوست

سیب زردخشک با پوست یکی از خوشمزه ترین انواع میوه های خشک است که بازار فروش این محصول عرضه کننده آن می باشد. سیب خشک دارای خواص بسیاری است که به دو صورت با پوست و بدون پوست عرضه می گردد. نوع با پوست آن دارای خوص بیشتری است.

بازار فروش سیب زردخشک با پوست

از سیب زردخشک با پوست چه می دانید؟

از سیب زردخشک با پوست چه می دانید؟ بسیاری از افراد سیب را پوست کنده و پوست آن را دور می ریزند. در حالی که پوست سیب خواص بسیاری داشته و از بیماری های مزمن قلبی جلو گیری می کند. سیب یکی از میوه های آبدار و خوشمزه ای است که میوه خشک آن نیز بسیار لذیذ است.وجود پوست بر روی سیب خشک از لطافت آن می کاهد اما بر فواید و خواص آن می افزاید.

برخی از خواص سیب خشک با پوست عبارتند از:

  • غنی از آنتی اکسیدان ها: سیب خشک خود دارای برخی از آنتی اکسیدان ها می باشد و وقتی با پوست مصرف شود غنی از آن ها می گردد. آنتی اکسیدان به سلامت سلول ها کمک کرده و از سرطانی شدن آن ها جلوگیری می کند. همچنین سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  • پیشگیری از بیماری های قلبی: پوست سیب دارای موادی است که از اکسید شدن چربی های غیر اشباع در عروق جلوگیری می کند. چربی های اکسید شده باعث ایجاد حمله قلبی می شود.
  • کاهش احتمال ابتلا به آسم: سیب خشک یکی ازمیوه خشک هایی است که عوامل حساسیت زا را از بدن می زداید. آسم یکی از بیماری های شدید تنفسی مربوط به حساسیت است که سیب خشک می تواند در پیشگیری و کنترل آن موثر باشد. 
  • حاوی انواع ویتامین ها:  سیب خشک با پوست غنی از انواع ویتامین هاست. ویتامین ها یکی از ملزومات اصلی برای کارکرد طبیعی اعضای بدن است. یکی از مهم ترین کارایی ویتامین ها به ویژه ویتامین C و A در تقویت سیستم ایمنی است.
  • دارای انواع مواد معدن: شیب خشک انواع مواد معدنی را دارا بوده و به جذب این مواد از روده نیز کمک می کند.

قیمت روز سیب زردخشک با پوست

قیمت روز سیب زردخشک با پوست قیمت سیب خشک به عواملی مانند با پوست یا بدون پوست بودن آن، برند و بسته بندی، تازگی و طعم آن و … بستگی دارد. خرید سیب خشک زرد با پوست مقرون به صرفه تر است. چرا که هم خاصیت بیشتری داشته و هم از قیمت ارزان تری برخوردار است.

بایستی در خرید سیب خشک توجه لازم را داشته باشید. چرا که این محصول ممکن است تاریخ انقضاء نداشته باشد. خرید از مراکز معتبر دارای مجوز بهترین خرید ممکن است. چرا که این مراکز توسط وزرات بهداشت بررسی شده و جنس نا سالم را به فروش نمی رسانند. همچنین رضایت مشتری خود را به عنوان اولویت کار خود قرار می دهند. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید