شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع چیپس میوه بسته بندی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرآیند بسته بندی چیپس میوه برای صادراتکارخانه تولید چیپس میوه بسته بندی

چیپس میوه یا میوه خشک یکی از انواع خشکبار است که از زمان قدیم به شیوه سنتی آفتاب خشک یا سایه خشک در ایران تولید می شده است و امروز با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های صنعتی میوه خشک کن،  ایران به یکی از بزرگترین صادر کنندگان چیپس میوه تبدیل کرده است. این سایت مرکز پخش و توزیع چیپس میوه بسته بندی صادراتی است که شما می توانید از آن خرید کنید.

توزیع چیپس میوه بسته بندی صادراتی

فرآیند بسته بندی چیپس میوه برای صادرات

فرآیند بسته بندی چیپس میوه برای صادرات

در فرایند تولید و فروش، بسته بندی نقش مهمی در فروش دارد. بسته بندی چیپس میوه باید زیبا باشد تا توجه مشتریان خارجی را به خود جلب کند. بسته بندی بهترین تبلیغ برای فروش یک محصول است. وقتی که بسته بندی جذاب باشد و مصرف کنندگان برای پذیرایی از آن استفاده کنند، مشتریان دیگر نیز آن را پسندیده و از آن محصول خریداری می کنند‌.

بسته بندی چیپس ها باید از آن ها در هنگام حمل و نقل محافظت کند. چرا که اگر بسته بندی خوب نباشد باعث خورد شدن میوه ها در هنگام نگهداری، حمل و نقل و فروش می شود.

ابزار و لوازمی که استفاده می شود باید نو و سالم باشند‌. آن ها باید تمیز و خشک باشند چرا که کثیفی و رطوبت باعث ایجاد میکروب و کپک در میوه ها می شود. مواد نباید آلودگی و بوی بد داشته باشند چرا که به میوه ها انتقال پیدا کرده و کیفیت آن ها را کم می کند.

لوازمی که برای بسته بندی میوه های خشک استفاده می شود می توان کارتن یا جعبع از جنس کاغذ باشد، از جعبه های چوبی نیز می توان استفاده کرد‌. بسته های پلاستیکی نیز باید کاملا بهداشتی و مناسب باشند‌.  تمامی این موارد باید استاندارد های لازم برای استفاده را داشته باشند.

بسته بندی محصولات بر اساس کیفیت و اندازه آن ها صورت می گیرد. محصولات سالم و با کیفیت را می توان در بسته بندی گرمی، بسته بندی کرد. محصولات با کیفیت کمتر را می توان به صورت عمده یا کیلویی بسته بندی کرد. علاوه بر این می توان محصولات را می توان به صورت مخلوط نیز بسته بندی کرد. حسن بسته بندی مجزا و گرمی این است که خریداران انتخاب های بیشتری دارند. 

کارخانه تولید چیپس میوه بسته بندی

کارخانه تولید چیپس میوه بسته بندی

کارخانه های تولید چیپس میوه بسته بندی محصولات خود را در این سایت برای استفاده مصرف کنندگان عرضه کرده اند. شما هم از طریق این سایت می توانید چیپس میوه های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. شماره تماس های موجود در سایت نیز برای ثبت سفارش شما به صورت تلفنی ارائه شده اند. سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید