شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع میوه خشک موز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید موز خشک برای استخوان های بدنمرکز توزیع میوه خشک موز

میوه خشک موز طعمی بسیار فوق العاده و خوشمزه ای دارد چرا که مزه همیشگی که در موز تازه حس می شود در میوه خشک موز چند برابر شده و لذت بیشتری را ایجاد می کند. اما سعی کنید میوه خشک موز را همان طور خشک مصرف کنید چرا که اگر آن را خیس کنید چیزی جز ظاهری زننده و آزار دهنده نصیبتان نخواهد شد‌. 

تولید انواع میوه خشک موز

فواید موز خشک برای استخوان های بدن

فواید موز خشک برای استخوان های بدن موز خشک شده میان وعده بسیار مناسب و با ارزش غذایی بالا است که انرژی زیادی را برای کودکان و سایر مصرف کنندگان ایجاد می کند. توزیع میوه خشک از این جهت که هر میوه در فصلی غیر از فصل خودش هم به کار برده می شود حائز اهمیت است. البته باید توجه داشت که میوه خشک باید در ظرفی در بسته و دور از رطوبت در جای خنک نگه داری شود. 

داشتن استخوان های محکم که حکم چهار چوب اصلی بدن انسان را دارند اهمیت بسیار زیادی برای سلامتی و سرپایی دارد. اسکلت بدن کلسیمی را که به آن نیاز دارد را جذب می کند و به مرور زمان با توجه به نیاز، آن را وارد جریان خون می کند.  استخوان های بدن برای محکم بودن علاوه بر کلسیم به ویتامین ث، ویتامین ب۶ و پتاسیم نیازمند است که همه این ها را در میوه خشک موز یا میوه تازه آن می توان به وفور یافت. 

علاوه بر همه این ها میوه خشک موز باعث بالا بردن ایمنی، رفع کم خونی، افزایش انرژی، سلامت چشم، تسکین سوزش معده، رفع کننده اسهال و…‌ است. 

مرکز توزیع میوه خشک موز

مرکز توزیع میوه خشک موز در سالیان اخیر شاهد انبوه شدن تولیدی های میوه خشک کن و سبزی خشک کن به روش صنعتی هستیم. این خط تولیدی ها از این جهت که باعث جلوگیری از فساد و پلاسیده شدن میوه های زیادی می شود و سود زیادی را در چرخه تولید حفظ می کند دارای اهمیت زیادی هستند. 

تولید میوه خشک به سه طریق روش خانگی، روش کارگاهی، روش کارخانه ای تولید می شوند. میوه خشک کیلویی یا همان فله، یا میوه خشک بسته بندی باهم دارای قیمت های متفاوتی هستند چرا که هر کدام از آن ها از لحاظ ماندگاری و حفظ بهداشت قیمت را دچار نوساناتی می کنند. قیمت میوه های خشک بسته بندی نیز با توجه به تفاوت حجم، جنس، کیفیت، اندازه و شکل با نرخ های متفاوتی در بازار وجود دارند. 

با همه این شرایط به دست آوردن میوه خشک موز با کیفیت که دارای قیمت مناسبی باشد فقط از مراکز معتبر و مطمئن و بدون واسطه امکان پذیر است و میوه خشک کیلویی که از این مراکز تهیه می شوند از بهداشت بالاتری برخوردار خواهد بود. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید