شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چیپس میوه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چیپس میوه به عنوان میان وعده ای سالمفروش مستقیم چیپس میوه عمده

قیمت فروش چیپس عمده میوه در بازار، علاوه بر بحث در مورد کیفیت محصول و بسته بندی یا فله، همچنین به مواردی مانند موجودی بازار و تقاضای مشتری در هر فصل مربوط می شود که برای انواع صنعتی چیپس میوه عمدهخشک خرد شده متفاوت خواهد بود.

خرید عمده چیپس میوه

چیپس میوه به عنوان میان وعده ای سالم

چیپس میوه به عنوان میان وعده ای سالم میوه های خشک به دلیل تغذیه و انرژی خود تأثیر زیادی در سلامت ما دارند. از میوه های خشک می توان به عنوان میان وعده مناسب به جای تنقلات مضر مانند چیپس و پفک استفاده کرد. خرید چیپس میوه های خشک را همراه با خرید توصیه می کنیم. میوه های تازه را در دستور کار قرار دهید زیرا میوه های خشک انرژی بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند و منبع ویتامین های A، B1، B2، B3، B6، اسید پانتوتنیک و همچنین مواد معدنی مانند:

  • کلسیم
  • آهن
  • منیزیم
  • فسفر
  • پتاسیم
  • سدیم
  • و…

همچنین بهتر است بدانید که هر ۱۰۰ گرم میوه خشک حدود ۲۵ کالری و ۱ تا ۵ گرم پروتئین و به ویژه تغذیه مناسب برای ورزشکاران و میان وعده های مفید برای کودکان و زنان باردار در دوران بارداری دارد.

برای سفارش میوه خشک به صورت عمده و انواع میوه های خشک و چیپس میوه با ما تماس بگیرید. شماره های تماس در قسمت تماس با ما در سایت ثبت شده است.

فروش مستقیم چیپس میوه عمده

فروش مستقیم چیپس میوه عمده ارائه نمایندگی و فروش انحصاری چیپس میوه های خشک در تهران و سایر شهرها یکی از شرایط ویژه ای است که می تواند موجب رونق تجارت تولیدکنندگان و فعالان صنعت خشکبار در کشور شود.

در واقع یکی از بهترین چیپس  میوه های خشک از نظر قیمت و کیفیت به دلیل ظرفیت بالای کارگاه ها و کارخانجات فعال در تهران، می تواند از این شهر تهیه شود و با دریافت فروش و نمایندگی انحصاری در شهرهای مختلف، موقعیت خوبی از نظر توزیع و عرضه این محصول برنده شد. با توجه به ظرفیت تولید بالای میوه با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور، ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه صنعت میوه خشک در ایران داریم.

در واقع این صنعت که می توان گفت قدمت آن کمتر از ۲۰ سال است، در سال ۱۹۹۸ از شرایط بسیار خوبی برای افزایش تولید و ورود به بازارهای جهانی برخوردار است. به همین دلیل، در سال های اخیر، بیشتر میوه های خشک تولید شده به تجارت میوه های خشک اختصاص یافته است.

کیفیت بالا و طعم عالی این محصولات در بازارهای جهانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این عامل نوید مهمی برای گسترش تولید بهترین میوه های خشک ایرانی و صادرات میوه های خشک است.

همانطور که می دانید، میوه های خشک یا ساده به دلیل افزایش هزینه های اولیه در مقایسه با آجیل های سنتی، برای افزایش فروش چیپس میوه در داخل کشور به سازه هایی برای کاهش قیمت و افزایش مصرف نیاز دارند.

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی
مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید