شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید میوه خشک عمده در فارس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل خشک کردن میوه در آفتابفروشنده انواع میوه خشک عمده

میوه خشک میوه ای است که تقریبا بیشتر محتوی آب موجود در آن از طریق خشک کردن از بین می رود. میوه خشک می تواند جایگزین مناسبی برای میوه در فصولی که بعضی از میوه ها در دسترس نیستند باشد، همچنین از آن می توان به عنوان تنقلات و افزودنی به دسرها و سالاد ها نیز استفاده کرد. خرید میوه خشک عمده با بالاترین کیفیت در قیمت های پایه در استان فارس صورت می گیرد.

خرید میوه خشک عمده در فارس

مراحل خشک کردن میوه در آفتاب

مراحل خشک کردن میوه در آفتاب میوه های خشک هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرند. خرما، گردو، بادام، کشمش و غیره از  دوران قدیم به عنوان یک منبع مغذی شناخته شده اند. گفته می شود در صورت مصرف متوسط میوه های خشک بسیاری از فواید و خواص سلامتی برای بدن انسان فراهم می شود. میوه های خشک منبع کالری سالم هستند با خشک شدن میوه ها قند موجود در آنها متراکم می شود، و به همین دلیل بدست آوردن کالری بیشتر با مصرف کمتر میوه های خشک امکان پذیر است. میوه های خشک می توانند یک میان وعده سالم و مغذی باشند.

 میوه های خشک حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین ها، فیبر و سایر مواد مغذی هستند.

مراحل خشک کردن میوه در آفتاب:

برای خشک کردن میوه ها در آفتاب ابتدا میوه ها شسته می شود و بعد از خشک کردن به قطعات کوچک تقسیم می شود زیرا قطعات کوچک سریعتر خشک می شود. برای اینکه میوه های خشک شده در  زمان یکسانی خشک شوند بهتر است  به قطعات میوه هم اندازه خرد شوند. برای حفظ رنگ میوه ها و تغییر رنگ ندادن آنها توصیه می شود قطعات میوه در آبلیمو غلتانده شوند.

میوه های خرد شده باید با فاصله از هم در سینی های مشبک زیر نور آفتاب قوی قرار گیرند. برای جلوگیری از ورود آلودگی های محیطی و حشرات به میوه ها روی سینی ها باید با پارچه نخی پوشانده شود، طوری که امکان گردش هوا وجود داشته باشد.

خشک کردن میوه در آفتاب یک روش قدیمی برای حفظ مواد غذایی است. خشک شدن و از بین رفتن رطوبت مانع رشد آنزیم ها و باکتری ها می شود. میوه های خشک بسیار مغذی و به راحتی قابل ذخیره کردن هستند، بیش از 20 درصد از محصولات زراعی فساد پذیر در جهان خشک می شوند تا ضمن حفظ ارزش غذایی ماندگاری طولانی تری داشته باشند.

فروشنده انواع میوه خشک عمده

فروشنده انواع میوه خشک عمده فروش میوه خشک با بالاترین کیفیت و بهترین طعم ها در قیمت های پایه تقاضای مصرف کنندگان را پا انواع سلیقه پاسخگو می باشد و نیاز بازار را با تهیه میوه خشک از بهترین باغات کشور تامین می کند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید