شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چیپس میوه پرتقال حبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی چیپس میوه پرتقال در 100 گرممرکز پخش چیپس میوه پرتقال

میوه خشک از جمله چیپس میوه پرتقال یکی از قدیمی ترین و لذیذ ترین خشکبار است که به دلیل گران شدن آجیل طرفداران زیادی پیدا کرده است و باعث شده است، افراد زیادی به سمت تولید میوه خشک روی آورند و به صورت تولیدات خانگی و محلی یا به صورت بسته بندی کارخانه ای آن را تهیه و خریداری نمایند و حتی اقدام به احداث کارگاه های تولیدی میوه خشک اقدام نمایند. 

خرید چیپس میوه پرتقال حبه ای

ارزش غذایی چیپس میوه پرتقال در 100 گرم

ارزش غذایی چیپس میوه پرتقال در 100 گرم

چیپس میوه پرتقال، سرشار از فیبر، ویتامین C، تیامین، فولات و انواعی از آنتی اکسیدان هاست و چون دارای طعم دوست داشتنی است طرفداران زیادی دارد

ارزش غذایی مواد موجود در صدگرم چیپس این میوه عبارت است از:

ویتامین: 

از ویتامین های موجود می توان به  ویتامین C، تیامین، فولات و پتاسیم از جمله ویتامین ها و مواد معدنی مهم موجود در این میوه اشاره کرد.

کربوهیدرات:

قندهای ساده مانند گلوکز، فروکتوز و ساکاروز از کربوهیدرات هایی هستند که در چیپس میوه پرتقال موجود می باشدو یکی از سالم ترین چیپس های  میوه می باشد، که از نوع ساده و زود جذب می باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد.

فیبر:

از فیبرهای موجود چیپس میوه پرتقال ، پکتین، سلولز، همی سلولز و لیگنین می باشد. فیبر برای سلامت بدن  بسیار مفید است و به طور کلی الیاف فیبر برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تغذیه باکتری هایی که در روده هستند، مفید است. همچنین فیبر می تواند در کاهش وزن و کاهش سطح کلسترول نیز مفید باشد.

دیگر ترکیبات گیاهی موجود در صدگرم چیپس میوه پرتقال :

این ترکیبات گیاهی مسئول بسیاری از فواید مفید و سودمند برای بدن هستند که عبارتند از آنتی اکسیدانی، و کارتنوئیدها و فنول ها…

مرکز پخش چیپس میوه پرتقال

مرکز پخش چیپس میوه پرتقال در حال حاضر خرید و فروش میوه خشک بسیار رایج شده است، گرچه می توان به صورت خانگی هم آن را درست کرد اما افراد شاغل یا افرادی که زمان کافی برای درست کردن آن ندارندف افرادی هستند که  با تولید میوه خشک به صورت چیپس میوه خشک و چیپس میوه حبه ای، اقدام به تهیه و توزیع آن نموده اند. برای تهیه میوه خشک می توان به وبسایت های پخش چیپس میوه یا کارگاه های تولید میوه خشک مراجعه نمود و آن را خریداری نمود. البته افرادی هستند که به صورت محلی اقدام به تولید میوه خشک می نمایند و اطرافیان به راحتی می توانند به آن دسترسی یابند. البته به دلیل رایج شدن استفاده از میوه خشک در شهرهای بزرگ، با مراجعه به هایپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک و سوپرمارکت ها، نیز آن را خریداری نمود.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید