شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده میوه خشک آلو کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آلو شابلون خشک شده چه خواصی دارد؟صادرات انواع میوه خشک آلو

فروش عمده میوه خشک آلو کیلویی توسط تمامی مراکز فروش ما از طریق اینترنت انجام می‌شود. ما بهترین نمونه های این محصول را با قیمت های کاملا مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. میوه های خشک علاوه بر اینکه عطر و طعم فوق العاده لذیذی دارد، مدت زمان نگهداری و شرایط نگهداری آن ها نیز بسیار مناسب تر از خود میوه می باشد. بنابراین می‌توانیم در برخی فصول سال که امکان دسترسی به آن میوه وجود ندارد، نوع خشک شده آن را استفاده کنیم و از تمامی خواص خوب آن بهره ببریم.

فروش عمده میوه خشک آلو کیلویی

آلو شابلون خشک شده چه خواصی دارد؟

آلو شابلون خشک شده چه خواصی دارد؟ آلو شابلون یکی از نمونه‌های خوب این میوه است که مقدار زیادی رطوبت و آب در خود همراه دارد. بنابراین نگهداری آن سخت می باشد و بهتر است آن را خشک کنید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آلو شابلون خشک شده چه خواصی دارد؟ اگر با ما همراه باشید در ادامه تمامی خواص آن را برای شما بازگو می کنیم.

آلو شابلون خشک شده حاوی مقادیر بسیار زیادی بتاکارتن می باشد و برای چشم انسان بسیار مفید است. همچنین میوه هایی که رنگ قرمزی دارند بیشتر از سایر میوه‌ها آهن دارند، بنابراین کسانی که از کم‌خونی و فقر آهن رنج می‌برند بهتر است از خشک شده این میوه استفاده ‌کند و کمبودهای آهن خود را با این خوراکی جبران کنند.

آلو شابلون خشک شده برای تنظیم فشار خون بسیار مناسب می باشد و همچنین یکی از درمان ها برای دیابت و قند خون می باشد. این محصول از تجمع رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند. رادیکال های آزاد باعث آسیب به DNA بدن شده و عامل ایجاد سرطان می باشد.

صادرات انواع میوه خشک آلو

صادرات انواع میوه خشک آلو صادرات آلو خشک به کشورهای دیگر از جمله گزینه های ارز آور به کشور ما می باشد. آلو خشک فواید بسیار زیادی دارد، بنابراین نه تنها در داخل کشور بلکه در همه جای دنیا مصرف کننده و خریدار دارد. سالانه مقداری زیادی از انواع میوه خشک آلو به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

اگرچه که بیشتر این محصولات به کشورهای همسایه صادر می شود اما می توانیم به گزینه صادرات آن به کشورهای دورتر نیز فکر کنیم و میزان فروش و سود را افزایش دهیم. فروش آلو خشک به کشورهای دیگر می‌تواند در بخش صادرات غیر نفتی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها باشد.

آلو خشک شده هزاران خاصیت دارد که تنها کسانی که آن را مصرف می کنند از خواص آن آگاهی دارند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید بهتر است از این محصول استفاده کنید.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید