شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه میوه خشک سیب بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک به چه روشی تولید می شود؟عرضه مستقیم میوه خشک سیب بسته بندی

میوه خشک یکی از بهترین و مقوی ترین انواع تنقلات است. این محصول سرشار از مواد مغذی می باشد و انواع مختلفی دارد. میوه خشک سیب به صورت فله و بسته بندی به مشتریان ارائه می شود. نوع فله ای این محصول نسبت به میوه خشک سیب بسته بندی، قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارد. فروش این محصول از طریق همین سایت و با قیمت ویژه صورت می گیرد. بنابراین خریداران می توانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند و سیب خشک را به صورت عمده خریداری نمایند. 

فروش ویژه میوه خشک سیب بسته بندی

میوه خشک به چه روشی تولید می شود؟

میوه خشک به چه روشی تولید می شود؟

میوه خشک به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در هر دو روش تولید سیب خشک، تولید کنندگان تلاش می کنند تا بهترین و مناسب ترین میوه ها را انتخاب و خشک نمایند. این میوه ها می توانند کیوی، سیب، هلو، شلیل، آلو، موز، انجیر، نارگیل، آناناس، آلبالو، زردآلو و … باشد. 

در روش خانگی ابتدا میوه های سالم را جدا می کنند و سپس توسط مواد شوینده مخصوص به صورت کامل خشک می نمایند. پس از آن میوه ها را قطعه قطعه های نازک کرده و روی آن ها را با استفاده از محلول آبلیمو و شکر کاور می کنند تا قند موجود در میوه اکسید نشود و رنگ میوه تغییر نکند‌.  سپس میوه ها در فضای باز قرار می دهند تا آب و رطوبت آن ها به صورت کامل خشک شود. این مرحله هم می تواند توسط هوای آزاد و هم می تواند با استفا ه از دستگاه های میوه خشک کن خانگی انجام شود. 

پس از آن که رطوبت میوه ها به صورت کامل گرفته شد، میوه های خشک شده را در بسته بندی های مناسب قرار می دهند. این بسته بندی باید به گونه ای باشد تا محصول در برابر رطوبت، جانداران موذی، عوامل ایجاد کننده فساد و … حفظ شود و کاملا سالم به دست مشتری برسد. 

عرضه مستقیم میوه خشک سیب بسته بندی

عرضه مستقیم میوه خشک سیب بسته بندی

میوه خشک بسته بندی به صورت مستقیم و با قیمت تولید در اختیار مشتریان قرار می گیرد. فروش مستقیم باعث می شود واسطه فروش وجود نداشته باشد و به هر کیلو سیب خشک سود بسیار کمی تعلق بگیرد. سیب خشک فله به صورت کیلویی و در کیسه های پنج الی ده کیلویی قابل ارائه به مشتریان است. 

از این رو خریداران طیف وسیعی جهت انتخاب دارند و می توانند به راحتی و با توجه به نیاز خود، خرید سیب خشک را با قیمت بسیار ارزان و در تناژ بالا تهیه کنند. خرید مستقیم و فله ای بهترین انتخاب از نظر اقتصادی برای مشتریان است. پس به خریداران توصیه می شود تا از این فرصت بهره کامل را ببرند و با صرف هزینه کم صاحب محصول با کیفیت شوند. 

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید