شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چیپس میوه هلو خشک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی چیپس میوه هلو در 100 گرممرکز پخش چیپس میوه هلو

چند سالی است که استفاده از چیپس انواع مختلف میوه در میان مردم رواج پیدا کرده است. چیپس میوه هلو خشک شده یکی از انواع این محصول می باشد که دارای طعم و عطری بسیار مطبوع است. آیا از قیمت روز چیپس میوه هلو خشک شده اطلاع دارید و می دانید چگونه می توان آن را  از فروشنده این محصول خریداری نمود؟

قیمت روز چیپس میوه هلو خشک شده

ارزش غذایی چیپس میوه هلو در 100 گرم

ارزش غذایی چیپس میوه هلو در 100 گرم

هلو یکی از میوه های غنی از انواع مختلف آنتی اکسیدان می باشد که نقش حفاظتی برای سلول های بدن را ایفا می‌کنند. از جمله این آنتی اکسیدان ها می توان به زآگزانتین،  لوتئین و کریتوکسانتین اشاره نمود همچنین این میوه علاوه بر خواص خوراکی دارای ویژگی های درمانی متعددی نیز می باشد. 

ارزش غذایی چیپس میوه هلو در ۱۰۰ گرم از این محصول شامل مواد مغذی زیر می شود : 

 ۳۹ کیلوکالری انرژی در این چیپس وجود دارد. میزان پروتئین موجود در این میوه 0.91گرم می باشد که رقم بسیار ناچیزی است اما کربوهیدرات ها به مقدار ۹.۵۴ گرم در این محصول وجود دارند.

چیپس میوه هلو دارای چربی کمی به میزان 0.25 گرم می باشد که مقدار بسیار پایینی بوده بنابراین مصرف این میوه سلامتی را به خطر نمی ‌اندازد. میزان فیبر موجود در این محصول ۱.۵ گرم بوده که رقم نسبتا مناسبی است و می تواند در هضم و جذب مواد غذایی نقش موثری داشته باشد.

ویتامین ‌های گروه خانواده B در این محصول به مقدار زیادی وجود دارند همچنین ویتامین C به مقدار 6.6 میلی گرم، ویتامین E رقم 0.73 میلی گرم و ویتامین K به میزان 2.6 میکرو گرم در ۱۰۰ گرم از این محصول وجود دارد. 

این محصول غنی از مواد معدنی بوده به طوری که در ۱۰۰ گرم از آن حدود ۱۹۰ میلی گرم پتاسیم وجود دارد. میزان کلسیم در این محصول ۶ میلی گرم و میزان فسفر موجود در آن ۱۱ میلی گرم می باشد بنابراین از نظر عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت استخوانی این چیپس بسیار غنی می باشد.

مرکز پخش چیپس میوه هلو

مرکز پخش چیپس میوه هلو

مرکز پخش چیپس میوه هلو اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده است. این محصول را می توان در انواع مغازه های فروش آجیل و همچنین فروشگاه های عرضه مواد غذایی و سوپرمارکت ها در بسته بندی های مخصوص مشاهده نمود.

شما برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما در این مرکز تماس بگیرید و پس از این که از قیمت چیپس هلو مطلع شدید می توانید آن را سفارش دهید.

سفارشات چیپس هلو عمده از طرف مرکز پخش آن با قیمت ارزان تری ارائه خواهد شد و همین مساله باعث می شود تا این دسته از خریداران بتوانند از تجارت این میوه سود بیشتری به دست اورند و تجارت خود را توسعه دهند؛ همچنین حتی می توانند این محصول را به سایر کشورها صادر و برای کشور ارزآوری داشته باشند.

مهندس امین زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت برنی شما را به خرید عمده بهترین خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
برای خرید و اطلاع از حداقل سفارش، کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس محمد مهدی فر

phone icon شماره تماس: 09168676252

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mivekhoshkbereni@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید